محفل انس با قرآن‌ با حضور قاریان بین‌المللی برگزار شد
کد خبر: 3481856
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
به مناسبت روز قرآنی بوشهر؛

محفل انس با قرآن‌ با حضور قاریان بین‌المللی برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به مناسبت روز قرآنی بوشهر، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی روز گذشته، 17 اسفند‌ماه برگزار شد.

ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرگزار ی بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: 16 اسفند‌ماه از سوی آیت‌الله صفایی‌بوشهری به مناسبت سالروز رحلت صاحب اثر قرآن رمزدار میرزاحسین معتقداهرمی به‌عنوان روز قرآنی بوشهر نامگذاری شده است که در این روز ویژه‌برنامه‌هایی درنظر گرفته شد.

وی ادامه داد: به مناسبت روز 16 اسفندماه روز قرآنی بوشهر و 18 اسفندماه روز بوشهر، محفل انس با قرآن کریم با حضور برخی ارز قاریان برجسته کشوری و بین‌المللی در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

مرادی با اشاره به اینکه در این محفل نورانی برنامه‌های بسیاری اجرا شد، تصریح کرد: این محفل انس با قران کریم با حضور قاریانی مانند عباس سلیمی، عباس هاشمی و سیدطه حسینی برگزار و برنامه‌های دیگری نیز اجرا شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان بوشهر به برنامه‌های جانبی اشاره کرد و افزود: یادواره شهدای قرآنی 16 اسفندماه، رونمایی از سند راهبردی چشم‌انداز 20 ساله قرآنی بوشهر، تجلیل از دارندگان رتبه‌های ملی در تمام زمینه‌های فعالیت‌های قرآنی در سال جاری، تجلیل از مؤسسات قرآنی برتر قرآنی مدارس نمونه قرآنی، واقفین قرآنی و برپایی نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار قرآنی از جمله برنامه‌های اجرایی در این مراسم بود.

گفتنی است؛ این مراسم با همکاری دبیرخانه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر برپا شد.

captcha