برپایی محفل قرآنی ویژه گرامیداشت شهید مطهری در فریمان
کد خبر: 3493093
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

برپایی محفل قرآنی ویژه گرامیداشت شهید مطهری در فریمان

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر اجرایی ستاد دائمی بزرگداشت شهید مطهری در فریمان گفت: هرساله به مناسبت روز شهادت شهید مطهری، برنامه‌های گوناگونی در فریمان برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به برپایی محفل قرآنی اشاره کرد.

حسن رجبی، دبیر اجرایی ستاد دائمی بزرگداشت شهید مطهری در فریمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اظهار کرد: هرساله به مناسبت روز شهادت شهید مطهری، برنامه‌های گوناگونی در فریمان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مطهری در فریمان، گفت: این مراسم همزمان با روز شهادت شهید مطهری با حضور بیش از سه هزار نفر در شهرستان فریمان برنامه ریزی شده است.
رجبی همچنین به کمیته‌های ستاد دائمی بزرگداشت شهید مطهری در فریمان اشاره کرد و گفت: این ستاد دارای کمیته‌های گوناگون فرهنگی، ورزشی، علمی و پژهشی، فضاسازی شهری، و ... است.
دبیر اجرایی ستاد دائمی بزرگداشت شهید مطهری در فریمان تصریح کرد: این کمیته‌ها برنامه‌های مختلفی همچون مسابقه فرهنگی، مقاله نویسی، نقاشی، هنرهای تجسمی، نشست‌های علمی و تخصصی، مسابقات ورزشی در رشته‌های دوومیدانی، شنا، شطرنج، شب شعر و ... برنامه‌ریزی می‌کنند.
وی در ادامه از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسب شهادت شهید مطهری در فریمان خبر داد و گفت: این محفل نورانی وحی با حضور قاریان برجسته شهرستان و عموم مردم برگزار می‌شود.
رجبی تاکید کرد: همچنین در طول این هفته، یک نشست تخصصی علمی با محوریت شهید مطهری و با حضور اساتید برجسته و دانشجویان در دانشگاه فریمان برگزار خواهد شد.

captcha