تلاوت بانوان مرتل‌خوان مشهدی در جلسه قرآنی بُشری
کد خبر: 3504823
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

تلاوت بانوان مرتل‌خوان مشهدی در جلسه قرآنی بُشری

گروه فعالیت‌های قرآنی:جلسه قرآنی بُشری ویژه بانوان در ماه مبارک رمضان با حضور و تلاوت جمعی از بانوان مرتل خوان در مؤسسه قرآنی بشارت وحی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ازخراسان رضوی، همزمان با آغاز بهار قرآن، جلسه قرآنی بُشری ویژه بانوان به همت مؤسسه قرآنی بشارت وحی مشهد برگزار می‌شود و همه روزه از ساعت 9:30 الی 12 پذیرای علاقه مندان به کلام الهی است.
براساس این گزارش، در ابتدای این مراسم جزء مربوط به همان روز به صورت ترتیل قرائت می شود و در ادامه به ارائه نکات می‌پردازند؛ برگزاری جلسه سخنرانی، اقامه نماز جماعت و ادای نماز قضا از دیگر بخش‌های این جلسه به شمار می‌رود.
بنابر این گزارش، در این برنامه ترتیل‌خوانی روزانه در روز یکشنبه، 23 خردادماه فهیمه‌سادات موسوی‌نیا و مریم خطیب به تلاوت آیات روح‌بخش کلام وحی خواهند پرداخت.
همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه مصادف با هفتم و هشتم رمضان تکتم میرنژاد، فاطمه فاضلی، رضوی، مریم حسینی‌فخر و مریم خطیب و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، 9 و 10 رمضان پسندیده، سروری، تکتم میرنژاد و فاطمه فاضلی کلام وحی را تلاوت می‌کنند.
بر همین اساس، در روزهای 12 و 13 ماه مبارک راحله اسکندری و محبوبه رنگساز و فاطمه فاضلی و ملک پور قرآن را به ترتیل می‌خوانند؛ همچنین در روز سه شنبه و چهارشنبه، 15 و 16 رمضان، فاطمه فاضلی، رضوی و محبوبه رنگساز و در روز پنجشنبه مصادف با 17 ماه مبارک مریم حسینی‌فخر و مریم خطیب قرآن می‌خوانند.
از قاریان مرتل‌خوان در برنامه این مؤسسه در روز 19 و 20 رمضان می‌توان به مریم نصیری و فاطمه فاضلی و ملک‌پور اشاره کرد که این وظیفه را در روز سه‌شنبه، 22 ماه رمضان، رضوی و طاهره حسینی‌فخر برعهده دارند.
همچنین چهارشنبه، 23 رمضان محبوبه رنگ‌ساز و فاطمه فاضلی و در روز پنجشنبه، 24 ماه مبارک راحله اسکندری و مریم خطیب کلام وحی را تلاوت می‌کنند.
برهمین اساس، در روز شنبه، 26 رمضان مریم نصیری و فاطمه فاضلی و در روز یکشنبه 27 رمضان مریم حسینی‌فخر و مریم خطیب مرتلان این جلسه نورانی هستند.
همچنین در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 28 و 29 ماه مبارک مریم نصیری، فاطمه فاضلی و رضوی و تکتم میرنژاد کلام نورانی را تلاوت می‌کنند.
یادآور می‌شود، جلسه قرآنی بُشری که زیر نظر انجمن قرآنی بانوان استان خراسان رضوی فعالیت دارد در اندیشه 71/2، زینبیه برج ایلیا واقع شده است.
captcha