جلسه ترتیل‌خوانی قرآن ویژه بانوان در حرم علوی
کد خبر: 3505549
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

جلسه ترتیل‌خوانی قرآن ویژه بانوان در حرم علوی

گروه بین‌الملل: جلسه ترتیل‌خوانی قرآن ویژه بانوان همه روزه به مناسبت ماه مبارک رمضان و بعد از اقامه نماز صبح در حرم مطهر امام علی(ع) در نجف اشرف برگزار می‌شود.

جلسه ترتیل‌خوانی قرآن ویژه بانوان در حرم علوی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «آستان علوی»، همزمان با فرا رسیدن بهار قرآن، جلسه روزانه ترتیل‌خوانی یک جزء از كلام الله مجيد ويژه ماه مبارک رمضان با حضور اساتيد و قاريان برجسته و جمع كثيرى از زائران و مجاوران روزه‌دار در رواق حضرت ابوطالب (ع) در حرم مطهر علوی برگزار می‌شود.

«شیخ مصطفى ابوالطابوق»، مسئول بخش امور دينى و مذهبی آستان مقدس علوی، درباره برنامه‌های قرآنی آستان در ماه مبارک رمضان گفت: ویژه‌برنامه قرآنی دارالقرآن آستان مقدس امام علی(ع) در ایام و شب‌های ماه رمضان تنها شامل جلسه ترتیل‌خوانی که بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود، نیست.

وی اضافه کرد: پس از اقامه نماز صبح نیز یک جلسه ترتیل‌خوانی ویژه بانوان و یک جلسه دیگر پس از اقامه نماز مغرب و عشا و افطار ویژه کودکان همه روزه برگزار می‌شود و برنامه فرهنگی ـ آموزشی «کودکان زائر» از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این ماه مبارک است.

شیخ مصطفی ابوالطابوق تصریح کرد: علاوه بر محافل و جلسات قرآنی داخل حرم مطهر امام علی(ع)، آستان مقدس علوی برنامه‌های متنوع قرآنی نیز در ده‌ها مسجد و حسینیه در سطح استان نجف برگزار می‌کند.

captcha