«شهر قرآن» به انعکاس نمایشگاه بین‌المللی قرآن می‌پردازد
کد خبر: 3505914
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

«شهر قرآن» به انعکاس نمایشگاه بین‌المللی قرآن می‌پردازد

گروه فعالیت‌های قرآنی: برنامه رادیویی «شهر قرآن» به منظور انعکاس رویدادهای نمایشگاه بین‌المللی قرآن از 24 خردادماه پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) برنامه رادیویی «شهر قرآن» ویژه‌برنامه رادیو قرآن به مناسبت برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن است که همزمان با برپایی نمایشگاه به انعکاس رویدادها و فعالیت‌های این نمایشگاه می‌پردازد.
معرفی بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن، گفت‌وگو با مدیران و مسئولان نمایشگاه، گزارش مردمی، ارائه گزارش از بخش‌های پژوهشی، نشست‌های تخصصی و اعلام آخرین اخبار و وقایع نمایشگاه از جمله بخش‌های مختلف ویژه‌برنامه شهر قرآن است.
این برنامه کاری از گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن به تهیه‌کنندگی، مسعودرضا خالقی و گویندگی تیمور کوشکی است که از 24 خردادماه تا 8 تیرماه هر روز از ساعت 21:15 تا 22:15 به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.
یادآور می‌شود، برنامه‌ها و رویدادهای نمایشگاه بین‌المللی قرآن در دیگر شبکه‌های رادیویی در قالب گزارش، برنامه‌های اذانگاهی، برنامه‌های گفت‌وگومحور، پخش زنده از محل نمایشگاه و اطلاع‌رسانی خواهد بود و این برنامه‌ها با محوریت رادیو قرآن تولید و پخش می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۰
0
0
موفق باشید
captcha