برگزاری محفل انس با قرآن ویژه بانوان در حرم رضوی
کد خبر: 3506017
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
در ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه بانوان در حرم رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با آغاز ماه نزول قرآن، همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن ویژه بانوان از ساعت 9 الی 11 صبح در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با آغاز ماه نزول قرآن، همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن ویژه بانوان از ساعت 9 الی 11 صبح در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
بنابر این گزارش، در این محافل باشکوه قاریان برتر بانو از جمله ناهید سلطانی، فهیمه‌سادات موسوی‌نیا، راحله اسکندری، ملیحه اسحاق‌نژاد و ... هر روز یک جزء قرآن کریم را برای بانوان علاقه‌مند زائر و مجاور قرائت می‌کنند.
همچنین در ماه مبارک رمضان سفره افطاری باشکوهی ویژه بانوان و آقایان در صحن های هدایت و رضوان حرم مطهر امام رضا(ع) برپا می‌شود که بانوان روزه‌دار می‌توانند از ساعت 19 تا 19:30 با حضور در صحن هدایت در محفل قرآنی ختم یک حزب قرآن کریم این مراسم نیز حضور یابند.
علاوه بر این بانوان می‌توانند برای استفاده از کارگاه‌های حفظ قرآن کریم روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه در طول ماه مبارک رمضان از ساعت 8 الی 12 با مراجعه به اتاق 15 دارالقرآن الکریم در این کارگاه شرکت کنند.
از طرفی در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 18:30 الی 19:30 ترتیل‌خوانی یک جزء قرآن کریم در صحن انقلاب اسلامی و صحن مسجد گوهرشاد ویژه عموم زائران برگزار شده و به صورت مستقیم از شبکه‌های یک، رادیو معارف و افق پخش خواهد شد.
یادآور می‌شود، برگزاری کارگاه‌های تفسیر و حدیث، پاسخگویی به سوالات قرآنی و مشاوره و تصحیح قرائت قرآن و نماز از دیگر برنامه‌های اداره علوم قرآن و حدیث حرم مطهر امام رضا(ع) در ایام ماه مبارک رمضان ویژه بانوان است.
captcha