ارسال 15 هزار ايميل جشنواره بين‌المللی كتاب سال رضوی به سه زبان
کد خبر: 3508358
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

ارسال 15 هزار ايميل جشنواره بين‌المللی كتاب سال رضوی به سه زبان

گروه اندیشه: بیش از 15 هزار ایمیل فراخوان نهمین جشنواره بين‌المللی انتخاب كتاب سال رضوی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی به شخصیت‌های فرهنگی و سازمان‌ها، مراکز علمی، فرهنگی، پژوهشی و اماکن اسلامی در داخل و خارج کشور ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مهدی قیصری‌نیک، دبیر اجرایی نهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی ابراز کرد: معاونت تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوی فراخوان نهمین جشنواره بين‌المللی انتخاب كتاب سال رضوی برای بیش از 15 هزار مشترک ایمیلی آستان قدس رضوی ارسال کرد.
وی ادامه داد: بیش از 15 هزار ایمیل فراخوان نهمین جشنواره بين‌المللی انتخاب كتاب سال رضوی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی به شخصیت‌های فرهنگی و سازمان‌ها، مراکز علمی، فرهنگی، پژوهشی و اماکن اسلامی در داخل و خارج کشور ارسال شد.
دبیر اجرایی نهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی بیان کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده تاکنون آثار ارزشمندی از نویسندگان و ناشران داخلی و خارجی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
به گفته وی اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعاليت‌هاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره و ابعاد مختلف شخصيت امام رضا(ع)، شناسايی، تجليل و حمايت از توليدكنندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در این زمینه و كمك به انتشار گسترده آن‌ها از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.
قیصری‌نیک افزود: نهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کلی کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و آثار شایسته چاپ با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت، همزمان با دهه کرامت، در سازمان کتابخانه‏‌ها، موزه‏‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، نویسندگان، ناشران و فعالان حوزه رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه کنند.

captcha