همایش قرآنیان استان گلستان برگزار شد
کد خبر: 3510109
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

همایش قرآنیان استان گلستان برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همایش بزرگ قرآنیان استان گلستان با حضور قرآنیان، مدیران مؤسسات، قاریان و حافظان در آزادشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌اللمی قرآن(ایکنا)، فاطمه افتخارالدین، مدیرعامل مؤسسه نسیم فردوس گرگان، از برپای همایش بزرگ قرآنیان استان گلستان با حضور مدیران موسسات، قاریان و حافظان بین‌‌المللی در آزادشهر خبر داد.
وی افزود: در این همایش مسئولان استانی از جمله استاندار، فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات استان، امام جمعه آزادشهر و جمعی دیگر از مسولان استان نیز حضور داشتند.
افتخارالدین افزود: در این همایش که قرآن‌آموزان و مسئولین مؤسسه نسیم فردوس گرگان نیز حضور داشتند، محفل انس با قرآن کریم نیز برگزار شد.
مدیرعامل مؤسسه نسیم فردوس گرگان در ادامه با اشاره به بخشی از فعالیت‌های مؤسسه نسیم فردوس گرگان در ایام ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های تصحیح قرائت نماز، کلاس روخوانی و روانخوانی، برپایی ضیافت افطار، ویژه 100 نفر از افراد بی‌سرپرست در حسینیه بیت‌الحسین (ع)، جزء‌خوانی قرآن کریم روزانه و شبانه بانوان صبح 10 تا 12 و آقایان 22 تا 24، برپایی مراسم دعای کمیل هر هفته در ماه مبارک رمضان، برپایی ویژه‌برنامه «معراج پیامبر» و توزیع سبد تغذیه ویژه خانواده‌های نیازمند در سطح شهر از جمله فعالیت‌های مؤسسه در ماه رمضان است.

captcha