مددجویان خدابنده‌ای در محفل انس با قرآن شرکت کردند
کد خبر: 3519739
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
خلجی:

مددجویان خدابنده‌ای در محفل انس با قرآن شرکت کردند

گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده گفت: ‌هزار و 61 نفر از مددجویان کمیته امداد در کارگاه آموزشی عفاف و حجاب، نشست نماز، آموزش تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از اعتیاد و محفل انس با قرآن به همراه تفسیر آیات شرکت کرده‌اند.

غدیر خلجی، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: با توجه به تعالیم دینی و تاکیداتی که در دین مقدس اسلام بر کمک بدون منت شده است، کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات خود را به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

وی افزود: در کنار حمایت‌های مادی، کمک به توانمندی و خروج از چرخه حمایتی و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت دینی برای افراد تحت پوشش، در دستور کار قرار دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده فراهم ساختن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‌‌‌آموزان و دانشجویان، برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان‌ را از جمله برنامه‌های اجرایی در قالب فعالیت‌های فرهنگی اعلام کرد.

خلجی خاطرنشان کرد: تلاش برای رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین خانواده‌های مورد حمایت نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

این مسئول با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد در بخش فرهنگی در چهار ماهه نخست امسال گفت: در این مدت تعداد 139 نفر از مددجویان این نهاد به اردو‌های زیارتی از جمله عتبات عالیات، مشهد مقدس، مرقد امام خمینی(ره) اعزام شده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در این شهرستان گفت: ‌هزار و 61 نفر از مددجویان کمیته امداد در کارگاه آموزشی عفاف و حجاب، نشست نماز، آموزش تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از اعتیاد و محفل انس با قرآن به همراه تفسیر آیات شرکت کرده‌اند.

captcha