خبرنگار ایکنا رسالت سنگینی در زمینه نهادینه کردن فرهنگ قرآنی دارد
کد خبر: 3520750
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
صفی‌یاری:

خبرنگار ایکنا رسالت سنگینی در زمینه نهادینه کردن فرهنگ قرآنی دارد

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: خبرنگار ایکنا رسالت سنگینی در زمینه نهادینه کردن فرهنگ قرآنی دارد و فعالیت در خبرگزاری ایکنا آن هم در زمانی که نیاز مبرم به فرهنگ قرآنی داریم، مسئولیت خطیری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان صبح امروز یک‌شنبه 17 مردادماه و در حاشیه بازدید از ایکنای زنجان،‌ اظهار کرد: وقتی عنوان یک خبرگزاری با نام قرآن مزین می‌شود و پسوند ماموریت قرآنی را به خود اختصاص می‌دهد بیانگر اهمیت خطیر آن رسانه و فعالان در این عرصه است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در خبرگزاری ایکنا آن هم در زمانی که نیاز مبرم به فرهنگ قرآنی داریم، مسئولیت خطیری است، تاکید کرد: فعالان این عرصه با فرصتی که در اختیار دارند باید از روش‌های بهینه در زمینه شناسایی نیاز جامعه و تزریق فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به دو مسئولیت مهم خبرگزاری ایکنا اشاره و خاطرنشان کرد: ایکنا باید با تلاش خود در رفع مهجوریت قرآن اقدام کند تا دچار این آفت که یکی از نشانه‌های آخرالزمان است نشویم و بتوانیم از آیات نورانی قرآن هر چه بیشتر در زمینه آمادگی برای فرج استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری مسئولیت دوم را خارج کردن پیام قرآن از انزوا عنوان کرد و گفت: این مسئولیت نیز بسیار مهم است و خبرنگاران این حوزه باید با انعکاس فعالیت‌ها و اخبار قرآنی که در سطح جامعه صورت می‌گیرد نقش خود در این حوزه را به خوبی ایفا کنند.

captcha