والاترین امانت شهدا نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3532231
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

والاترین امانت شهدا نظام جمهوری اسلامی است

گروه اجتماعی: نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: والاترین امانت شهدا نظام جمهوری اسلامی است و حرکت زیر چتر ولایتمداری وظیفه همه به عنوان ادامه‌دهندگان راه شهداست، منطق شهدا ملاک خوبی برای سنجش کسانی است که می‌خواهند مسئولیتی را در کشور بر عهده بگیرند و اگر راهشان از شهدا جدا بود شایسته حاکمیت نیستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از استان مرکزی، ابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، عصر پنجشنبه اول مهرماه، در مراسم غبارروبی مزارشهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در گلزارشهدای خمین  گفت: حاکمیت علوی هرگز باندبازی و قبیله گرایی نیست و هرکس که ایمان، تقوا، اخلاص و عمل جهادی بیشتری دارد صاحب منصب می‌شود زیرا در این حکومت شایسته سالاری اصل است.
وی افزود: گروهی که شعار دادند و مسئولیتی را بر عهده گرفتند اگر مناصب دولتی را بین گروه خود تقسیم کردند حق ندارند بگویند ما نسبتی با شهدا داریم.ریشه فساد و چپاول در همین باندبازی‌ها و قبیله‌گرایی‌هاست که امروز تبدیل به تهدیدی برای نظام اسلامی شده است.
رضایی با اشاره به اینکه قبیله‌گرایی به ضرر نظام است توضیح داد: جناحهای سیاسی هیچکدام در صراط فرهنگ علوی نبودند و نیستند وهر طیفی که آمد شایسته سالاری را از بین برد و ثمره آن قبیله‌گرایی و منفعت طلبی است تا آنجا که هر کس از دیگری خوشش نمی آید او را حذف می‌کند.
وی اضافه کرد: وقتی خط مشی سیاسیون اینگونه شد نباید بگویند که فرهنگ علوی دارند بلکه فرهنگ اموی دارند یعنی فرهنگ معاویه و یزید که قوم و قبیله خودشان را سرکار آوردند. راه و هدف شهدا مشخص است، منطق شهدا ملاک خوبی برای سنجش کسانی است که می‌خواهند مسئولیتی را در کشور بر عهده بگیرند و اگر راهشان از شهدا جدا بود شایسته حاکمیت نیستند.
 نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچکدام از شهدا حاضر نبودند نامی از آنها برده شود چراکه آنها خود را مطیع و مرید امام(ره) می‌دانستند و شهدا نامی جز اخلاص ایمان و پرچم برافراشته امام(ره) برجای نگذاشتند.
وی تاکید کرد: کسانیکه که ادعای اطاعت از امام خمینی(ره) را دارند اما خود را صاحب نظر می‌دانند در جماعت شهدا قرار نخواهند گرفت. مردم عراق، یمن، سوریه و بحرین ملت ایران به خصوص شهدای این کشور را الگوی خود قرار دادند و نزدیک پنج سال است با استکبار مبارزه می‌کنند و حتماً پیروزی از آن آنهاست.
رضایی با بیان اینکه رفتارهای آمریکا در دفاع از تروریست‌ها احمقانه است ادامه داد: این ماهیت آمریکایی است که امروز خوار و ذلیل شده است. امروز جبهه حق تحت فشار است و عده‌ای نادان مانند خوارج به دنبال هر شعاری راه می‌افتند که جماعتی فرصت طلب هستند این افراد با دهان باز و چشمان بسته سنگ خود را به سمت خودی‌ها پرتاب می‌کنند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: والاترین امانت شهدا نظام جمهوری اسلامی است و حرکت زیر چتر ولایتمداری وظیفه همه به عنوان ادامه‌دهندگان راه شهداست.
والاترین امانت شهدا نظام جمهوری اسلامی است

والاترین امانت شهدا نظام جمهوری اسلامی است

والاترین امانت شهدا نظام جمهوری اسلامی است
یادآور می‌شود: در ادامه مراسم غبارروبی، مراسم اولین سالگرد شهید قاسم قنبری از شهدای فاجعه منا با حضور مردم و خانواده این شهید برگزار شد.
captcha