اعزام روحانیان مبلغ به روستاهای اندیکا
کد خبر: 3536685
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

اعزام روحانیان مبلغ به روستاهای اندیکا

گروه اجتماعی: کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا گفت: اعزام روحانیان به روستاهای اندیکا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در ماه محرم بر محوریت قرآن و نماز جماعت است.

سهراب زمانپور، کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: همایش هیئت نوجوانان روز گذشته 17 مهرماه در شهرستان قلعه‌خواجه برگزار شد.

وی در ادامه گفت: این همایش با عنوان احلی من العسل با حضور دانش‌آموزان پسر، معلمان و روحانیون برگزار شد. در همایش هیئت نوجوانان پیرامون وظیفه‌ای که دانش‌آموزان در روز تاسوعا دارند و نقش حضرت علی‌اکبر و الگوبرداری از این آنها سخنرانی شد. سخنران این مراسم حجت‌الاسلام احسان روشن‌پور بوده و با استقبال بسیار خوبی از سوی دانش‌آموزان مواجهه شده است.

زمانپور گفت: روز گذشته 17 مهرماه جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر موسوی امام جمعه در خصوص امورات مذهبی این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جلسه دارای مصوباتی بوده است، توضیح داد: اعزام روحانیون به روستاها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در ماه محرم بر محوریت قرآن و نماز جماعت از جمله این مصوبات بوده است. همچنین شهرداری قلعه‌خواجه، بخشداری آبژدان، سد گدار لندر، سد شهید عباسپور، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی از جمله نهادهای همکار در ماه محرم بوده‌اند.

و در پایان گفت: نیروی انتظامی نیز در موضوع امنیت هیأت مذهبی کوشا بوده است.

captcha