کمک به بازسازی عتبات عالیات یک حرکت دینی و حاکمیتی است
کد خبر: 3539116
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

کمک به بازسازی عتبات عالیات یک حرکت دینی و حاکمیتی است

گروه سیاسی: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات اقدامی ارزشمند و یک حرکت دینی، عبادی، سیاسی و حاکمیتی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 27 مهرماه در نشست جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات که با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: قشرهای مختلف مردم استان آمادگی دارند در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات همچون دیگر عرصه‌ها از جمله دوران هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی گسترده‌ای کنند.
وی با اشاره به اینکه کمک به بازسازی عتبات عالیات اقدامی ارزشمند و یک حرکت دینی، عبادی، سیاسی و حاکمیتی است، افزود: عتبات عالیات مراکز مهم مذهبی، اعتقادی، فرهنگی، ارزشی و پایگاه‌های قوی برای امت اسلامی بوده و زمینه ساز وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: عتبات عالیات تاثیرات معنوی چشمگیری دارد و توجه به این پایگاه‌های مهم وظیفه شرعی، دینی، قانونی و حاکمیتی مسلمانان جهان و قشرهای مختلف ملت ایران است.
محمدی بیان کرد: تمامی ابعاد خاستگاه نظام و انقلاب در عتبات عالیات است و دشمنان نیز درصدد گرفتن این پایگاه‌های مهم از مسلمانان هستند که به لطف الهی چنین توطئه‌ای خنثی می‌شود.
وی عنوان کرد: عتبات عالیات از ظرفیت‌های ارزنده فرهنگی و معنوی مسلمانان بوده و در احیای فرهنگ عاشورا تاثیر بسزایی دارد و هرگونه خدمت به آنها نوعی توفیق الهی است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: باید سهم مردم این استان در بازسازی عتبات عالیات افزایش یابد و مردم همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.
محمدی یادآور شد: انتظار می رود که روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تبلیغ، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی برای جلب کمک هر چه بیشتر مردم استان به بازسازی عتبات عالیات اقدامات لازم را انجام دهند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۶
0
0
باید برای بازسازی عتبات و عالیات همه دست به دست هم بدهند
captcha