گردهمایی مردمی و مسابقه «دستپخت بانوی یزدی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3541045
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی؛

گردهمایی مردمی و مسابقه «دستپخت بانوی یزدی» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: با هدف ترویج سبک زندگی سالم ایرانی ـ اسلامی و نمایش فرهنگ اصیل و تاریخی یزد «گردهمایی مردمی و مسابقه بزرگ دستپخت بانوی یزدی» برگزار می‌شود.

سید محمدرضا آقایی میبدی، مدیر مرکز تحقیقاتی ـ درمانی دیابت یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد اظهار کرد: با هدف ترویج سبک زندگی سالم ایرانی- اسلامی، نمایش فرهنگ اصیل و تاریخی یزد و در آستانه روز جهانی دیابت، گردهمایی مردمی و مسابقه بزرگ دستپخت بانوی یزدی برگزار می‌شود. 
وی افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این گردهمایی می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره 100025350005 پیامک کرده تا از سوی مرکز تحقیقاتی- درمانی دیابت با آنها تماس حاصل شود.
آقایی تصریح کرد: علاقه مندان پس از تکمیل فرم ثبت نام در کلاس‌های آموزشی توجیهی آشپزی و تغذیه سالم که توسط اساتید تغذیه و آشپزی برگزار می‌شود، شرکت کرده و در روز جمعه 21 آبان ماه از ساعت 8 تا 11 صبح غذاهای خود را در غرفه‌های تعبیه شده واقع در خیابان مسجد جامع به نمایش بگذارند.
وی یادآور شد: اختتامیه این گردهمایی عصر روز جمعه پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و کمیته داوری به شرکت کنندگانی که غذاهای سالم و ابتکاری تهیه کنند جوایز نفیسی اهداء می‌کند.
مدیر مرکز تحقیقاتی-درمانی دیابت یزد افزود: همچنین تهیه غذاهای اصیل و سنتی ایرانی، تهیه غذای سالم توسط دانشجویان، تهیه غذای سالم توسط زنان شاغل خانوار، تهیه صبحانه سالم، تهیه غذا  توسط دانش آموزان ابتدایی و همکاران یک اداره، هریک دارای امتیاز ویژه جهت شرکت در این مسابقه هستند.
captcha