اعلام زمان رقابت‌‌های انتخابی دومین مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان/ اضافه شدن رشته قرائت
کد خبر: 3560992
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

اعلام زمان رقابت‌‌های انتخابی دومین مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان/ اضافه شدن رشته قرائت

گروه مسابقات: مرحله انتخابی نماینده کشورمان در دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام، اوایل بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

مسابقه انتخابی قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله انتخابی نماینده کشورمان در دومین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم نابینایان جهان اسلام که فروردین‌ماه سال آینده و همزمان با سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد، ‌برپا می‌شود.
بر همین اساس این مرحله روز چهارشنبه، ششم بهمن‌ماه با حضور قاریان و حافظان نابینا از سراسر کشور در ساختمان پیامبر اعظم(ص) سازمان بهزیستی واقع در خیابان رشت، برگزار می‌شود.
در این مرحله شش نفر از داوران کشوری و بین‌المللی در بخش‌های تجوید، لحن، صوت، وقف و ابتدا و حسن حفظ به ارزیابی شرکت کنندگان خواهند پرداخت.
بر اساس این گزارش در بخش داوری این مسابقات عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی به عنوان رئیس هیئت داوران انتخاب شده است، همچنین عباس امام جمعه در بخش تجوید به امر قضاوت خواهد پرداخت.
علی‌اکبر حنیفی، در بخش لحن، مهدی قره‌شیخلو در بخش صوت، سعید رحمانی در بخش وقف و ابتدا و امیر آقایی در بخش حسن حفظ داوری این رقابت انتخابی را برعهده دارند.
یادآور می‌شود، دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام، همزمان با سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران اواخر فروردین‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
captcha