بسته هویت بصری پویش کشوری «چله انقلاب» منتشر شد
کد خبر: 3565148
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
توسط مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی؛

بسته هویت بصری پویش کشوری «چله انقلاب» منتشر شد

گروه فرهنگی: به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی بسته هویت بصری پویش کشوری «چله انقلاب» برای توزیع در سراسر کشور منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، بسته هویت بصری پویش کشوری «چله انقلاب» شامل طرح­‌های پوستر، نشان واره­‌ها، بنرهای تبلیغاتی و... همزمان با آغاز نشست‌­های عمومی و تخصصی «چله انقلاب» توسط شبکه جوانان رضوی در استان‌های مختلف کشور توزیع شد.
محتوای محوری این بسته گرافیکی «إنّ مَعیَ ربّی؛ خدا با ماست» در نظر گرفته شده است که در محصولات مختلف گنجانده شده است. همچنین عبارت «مبارزه خستگی ناپذیر» به عنوان شعار اصلی در نشان واره اختصاصی پویش کشوری «چله انقلاب» گنجانده شده است. 
مجموعه پوسترهای ویژه اکران در نشست­‌های عمومی، تخصصی و جُنگ‌های دانش‌­آموزی بخش دیگر این بسته هویت بصری را به خود اختصاص داده‌­اند که بر مبنای آن­ها، آرایه­‌های تبلیغاتی مورد نیاز برای استفاده در اماکن برگزاری نشست‌های عمومی و تخصصی «چله انقلاب» استخراج و آماده شدند.
بسته هویت بصری پویش کشوری «چله انقلاب» به همت هنرمندان جوان و انقلابی کشور طراحی شده است و تلاش شده در اجزای مختلف آن، دستاوردهای اصلی جمهوری اسلامی ایران در سال­‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گنجانده شود.
یادآوری می­‌شود، پویش کشوری «چله انقلاب» به ارائه مجموعه‌­ای از نمایشگاه‌ها، همایش­‌ها و برنامه‌های ترکیبی ویژه سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی خواهد پرداخت که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ 30 دی‌ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیت‌ها با محوریت شبکه جوانان رضوی، با همت و توان مجموعه­‌ها و تشکل‌های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می‌شود.
captcha