پایان مسابقات قرآن تکواندوکاران + اعلام اسامی
کد خبر: 3568173
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶

پایان مسابقات قرآن تکواندوکاران + اعلام اسامی

گروه مسابقات: دومین دوره رقابت های قرآنی تکواندوکاران بعدازظهر امروز و با برگزاری رقابت ها در بخش مردان و نیز تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد. در دو روز برگزاری این مسابقات ابتدا بانوان به رقابت پرداختند و پس از آن رقابت های بخش مردان پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تكواندو، دومین دوره مسابقات قهرمانی كشور حافظان و قاریان تكواندوكار در گروه مردان از صبح امروز، یكشنبه با حضور 79 تكواندوكار در سه رده سنی كمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال و 18 تا 30 سال و در دو بخش حفظ و قرائت به میزبانی خانه تكواندو برگزار و در پایان همین روز نیز به پایان رسید.
به این ترتیب با برگزاری رقابت ها در بخش مردان عملاً این دوره از مسابقات که دومین دوره آن محسوب می شد، به کار خود پایان داد. در این رقابت دو روزه مجموعاً 202 شرکت کننده در دو بخش بانوان و آقایان، در سه رده سنی و در دو رشته حفظ و قرائت قرآن کریم به رقابت پرداختند. در روز اول این مسابقات بانوان به رقابت پرداختند که در پایان همان روز برگزیدگان آن رقابت مشخص شدند.
در روز دوم نیز شرکت کنندگان بخش مردان رقابت خود را از صبح امروز دهم بهمن ماه آغاز و تا بعدازظهر به پایان رساندند. رده‌بندی شركت‌كنندگان براساس مجموع امتیازات مسابقات قرآن و پومسه مشخص شد و در پایان به نفرات اول تا سوم هر رده‌سنی حكم قهرمانی، مدال و جایزه اهدا شد. برای دیدن گزارش تصویری این مسابقات اینجا کلیک کنید!
 اسامی برگزیدگان بخش مردان به شرح زیر است.
بخش حفظ:
رده سنی كمتر از 14 سال:
محمدعلی كشاورز (قم)
امیررضا صالح‌پور (اردبیل)
محمدحسین حسین زاده (آذربایجان‌غربی) و محمدحسین عباسی (ایلام)
رده‌سنی 15 تا 17 سال:
علی داداشی (زنجان)
سیدعلی منجّم (قم)
رده‌سنی 18 تا 30 سال:
حسین رحیمی (خراسان‌رضوی)
منصور گل محمدی (یزد)
مهدی محرابی (اصفهان) و سیدعلی موسوی (بوشهر)
بخش قرائت:
رده سنی كمتر از 14 سال:
سیدامیراحسان شمس‌نیا (قم)
سیدمهدی رضایی (سمنان)
رضا فیروزی (قم) و محمدمهدی اسدی (تهران)
رده‌سنی 15 تا 17 سال:
سیدعباس حسینی (قم)
علیرضا خزاعلی (قم)
رده‌سنی 18 تا 30 سال:
محمد صباغ (یزد)
ناصر جعفری (اصفهان)
حسن امیری (زنجان) و سامان كرمی (بوشهر)
captcha