همایش «فقه حکومتی؛ نقش مردم در نظام اسلامی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3568877
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
با سخنرانی آیت‌الله اراکی؛

همایش «فقه حکومتی؛ نقش مردم در نظام اسلامی» برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: سومین همایش «فقه حکومتی؛ نقش مردم در نظام اسلامی» با سخنرانی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار خواهد شد.

صولتی، دبیر اجرایی همایش فقه حکومتی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: این همایش روز پنجشنبه 14 بهمن ماه از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه همایش در تالار موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، عنوان کرد:  برگزاری میزگرد علمی با حضور سه تن از صاحبنظران حوزه و دانشگاه از بخش‌های اصلی مراسم اختتامیه این همایش است.
صولتی بیان کرد: در این میزگرد علمی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، دبیر علمی همایش همچنین حجج اسلام والمسلمین محمدجواد نوروزی و فیروز اصلانی به ارایه مباحث خود خواهند پرداخت.
وی افزود: قرائت 4 مقاله از مقالات برتر از دیگر بخش‌های این همایش است و در ادامه نیز آیت‌الله محسن اراکی به سخنرانی می‌پردازد.
دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه 30 مقاله به این همایش ارسال شده است، گفت: کتاب جایگاه مردم و نظام اسلامی در اندیشه علامه طباطبایی» با کمک جامعه المصطفی تالیف شده و در همایش رونمایی و به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

captcha