اولین گام هدایت نسل نوجوان آموزش قرآن به آن‌هاست
کد خبر: 3571309
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
توحیدی:

اولین گام هدایت نسل نوجوان آموزش قرآن به آن‌هاست

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: اولین گام هدایت نسل نوجوان و جوان در جامعه کنونی آموزش قرآن به آن‌هاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سیدحمیدرضا توحیدی، مدیر مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان امروز دوشنبه، 18 بهمن در همایش گردهمایی اساتید، قاریان و قرآن‌آموزان برتر مرکز آموزش‌های عالی این مجمع گفت: با تلاوت قرآن برکت را به خانه‌های خود بیاورید، چرا که در خانه‌های پر برکت بسیاری از مشکلات خود به خود برطرف خواهد شد .
وی ضمن تقدیر از مقام اساتید و متعلمان قرآنی با اشاره به حدیثی از معصوم(ع) افزود: فرزندان خود را بر سه خصلت تربیت کنید، دوستی پیامبر اسلام، دوستی اهل بیت و قرائت قرآن .
مدیر مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با اشاره به تجربه بیش از ربع قرن کار آموزشی قرآنی در مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم، سیستم اجرایی، مدیریتی و آموزشی مجمع قاریان را در نوع خود و در کل کشور منحصر به فرد دانست و با تأکید در امر مشارکت در اداره امور قرآنی، قرآن را سفره گسترده‌ای خواند که راه فعالیت و ایده‌های نو را برای تمامی افراد گشوده است .
وی با اشاره به اینکه نوجوانان در سنین خاصی که دارند به دنبال عضویت در گروه‌های اجتماعی هستند و اگر به این واسطه در دام شیادان و دشمنان بیفتند به سختی راه گریزی می‌یابند بیان کرد: مجمع قاریان و حافظان توانسته با ایجاد فضای مفرح و شاد و مطمئن در تشکیل گروه‌های نوجوانان و اثر گذاری بر آنان در راستای آموزش تعالیم اسلامی موفق باشد.
مدیر مجمع قاریان اعضای مجمع را که بیش از 300 عضو اجرایی، 750 نفر مربی قرآن کریم می‌باشند، انسان‌هایی مدیر و مدبر و بااقتدار دانست و افزود: قرآن‌آموزان با ورود به کادر اجرایی و قبول مسئولیت تمرین مدیریت در رده‌های مختلف را دارند لذا عمدتاً انسان‌های موفق و الگو برای جامعه هستند.
یاداور می‌شود، به نفرات برتر سطوح مختلف قرائت و مفاهیم، کادر اجرایی مرکز و اساتید در سال 95 لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.
captcha