اعلام داوران دومین جشنواره مدهامتان روستایی
کد خبر: 3573479
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

اعلام داوران دومین جشنواره مدهامتان روستایی

گروه مسابقات: داوران دومین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی معرفی شدند که بر اساس آن چهار داور کشوری به امر قضاوت این دوره از مسابقات می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ هیئت داوران دومین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی که از روز 27 بهمن‌ماه و به میزبانی روستای روتان شهرستان سیریک استان هرمزگان برگزار می‌شود، معرفی شدند که براساس آن چهار نفر از داوران کشوری برای قضاوت در این رقابت دعوت معرفی شده‌اند.
براساس این گزارش در بخش تجوید محمدرضا ابوالقاسمی، در بخش لحن حسن ربیعیان، در بخش صوت قاسم مقدمی و در بخش وقف و ابتداء نیز جعفرزاده برای امر قضاوت این دوره از جشنواره دعوت شده‌اند.
براساس گزارش ایکنا، دومین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی طی روزهای 27 و 28 بهمن‌ماه و با حضور بیش از 70 شرکت کننده در رشته‌های اذان و قرائت برگزار می‌شود. همچنین در این بخش برای اولین بار شاهد حضور قرآنی‌های عشایری در این جشنواره نیز خواهیم بود.
یکی از تفاوت‌ها، همین بحث جایگزینی رشته اذان به جای رشته حفظ است، ضمن اینکه امسال نفرات منتخب در هر دو رشته اذان و قرائت مرحله روستایی می‌توانند در مرحله کشوری جشنواره مدهامتان در سال آینده حضور داشته باشند.
امسال با توجه به اینکه شرایط به نحوی است که در حوزه عشایر فعالیت‌ها به ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد واگذار شده است، شرایط برای حضور این افراد در جشنواره روستایی فراهم شده است.
برگزاری محافل انس با قرآن و استفاده از ظرفیت خود مردم در برگزاری جشنواره نیز در نوع خود منحصر به فرد است. مسابقات در حسینیه و مسجد روستا و با حضور اساتید مجرب ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد.
همچنین در خبر دیگری از این جشنواره که در روزهای گذشته منتشر شده است، مدیران کمیته‌های مختلف این جشنواره معرفی شدند که بر اساس آن اسحاق ذاکری، دبیر اجرایی،‌ احیا فولادی، مسئول کمیته امور مالی و پشتیبانی، علی فولادی،‌ پذیرایی و غذا و علی فولادی‌زاده به عنوان مسئول کمیته حمل و نقل معرفی شده‌اند.
همچنین اسماعیل محرمی‌پور، بخش جنبی و فوق برنامه،‌ کاظم قلندری،‌ تبلیغات و اطلاع‌رسانی،‌ علی قورچی‌زاده، مسابقات و رقابت‌ها،‌ جواد قلندری،‌ فضاسازی و نمایشگاه،‌ حیدر قلندری، عمرانی و زیباسازی معابر، رضا فولادی روتانی، دکور و جایگاه،‌ موسی ذاکری،‌ هماهنگی و تشریفات،‌ حسین فولادی،‌ اسکان و بتول قلندری، مسئول کمیته بانوان تعیین شده‌اند.
captcha