استقبال هنرمندان خارجی از جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی
کد خبر: 3573676
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

استقبال هنرمندان خارجی از جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی

گروه فرهنگی: هنرمندان سایر کشورهای جهان با ابراز تمایل زیاد خود جهت ارسال آثار هنری به دومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی، گوی سبقت را از هنرمندان ایرانی ربودند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز به نقل از حوزه هنری البرز، اسماعیل آجرلو، دبیر دومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: با اعلام فراخوان جشنواره در اوایل بهمن ماه سال جاری و استقبال هنرمندان خارجی جهت ارسال آثار درهمین ابتدای مهلت جشنواره، هماهنگی‌های بسیار خوبی برای حضور پررنگ آثار هنرمندان مطرح خارجی در بخش بین‌الملل جشنواره حقوق بشر آمریکایی صورت گرفته که به نوبه خود قابل توجه و بسیار خرسند کننده است.
وی افزود: به نظر می‌رسد استقبال هنرمندان سایر کشورها از جشنواره حقوق بشر آمریکایی و آمادگی آن‌ها برای شرکت در این جشنواره حتی بسیار زودتر از هنرمندان ایرانی خود را بروز داده است.
این مسئول بیان کرد: این مسئله نشان از جهانی بودن موضوع جقوق بشر آمریکایی دارد و دغدغه هنرمندان تمام کشورهای دنیا را نسبت به این موضوع نشان می‌دهد.
مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی تا 30 اردیبهشت ماه 1396 است و اختتامیه و اکران آثار نیز در تیرماه 1396 همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شود.
هنرمندان سایر کشورها می‌توانند آثار هنری خود را دردو بخش کاریکاتور و پوستر در این جشنواره شرکت دهند.
captcha