برگزاری طرح «آموزش خبرنگار قرآنی» در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3575137
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

برگزاری طرح «آموزش خبرنگار قرآنی» در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری طرح استانی خبرنگار قرآنی با هدف آموزش علاقمندان به فعالیت در زمینه خبرنگار قرآنی در روزهای 27 و 28 بهمن‌ماه در مجتمع آموزشی تحقیقاتی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وحید خلیلی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مسئولیت جهاد دانشگاهی در کمیته قرآن در فضای مجازی در شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان، و با وجود خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، جهاد دانشگاهی اقدام به برگزاری دوره آموزش خبرنگار قرآنی کرد.
رئیس کمیته قرآن در فضای مجازی و عضو شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان افزود: سرفصل این دوره شامل مفاهیم اصلی خبر، انواع تیتر و لید، اصول خبرنویسی، سوژه یابی  و مصاحبه، ارتباط‌گیری و گزارش‌نویسی، عکاس خبری، قرآنی بودن خبر و آشنایی با رسالت رسانه‌های معارفی و شیوه صحیح نگارش می باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: این دوره با حضور جمعی از خبرنگاران قرآنی (ایکنا)، دانشجویان علاقمند به حرفه خبرنگاری قرآنی، رابطین خبری اداره تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، جامعه القرآن و همچنین اتحادیه مؤسسات قرآنی به مدت دو روز در مجتمع آموزشی تحقیقاتی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.
یادآوری می شود دوره آموزش خبرنگاری قرآنی با تدریس سید میلاد اوصیاء، مدیر امور شعب خبرگزاری ایکنا برگزار شد.
captcha