بیست و یکمین نماز جماعت مدارس طرح مهد در زنجان برگزار شد
کد خبر: 3581585
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

بیست و یکمین نماز جماعت مدارس طرح مهد در زنجان برگزار شد

گروه فرهنگی: با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، بیست و یکمین نماز جماعت مدارس طرح مهد در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، شامگاه یک شنبه 15 اسفندماه بیست و یکمین برنامه طرح مهد «نماز جماعت مدارس با حضور مسئولان» با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همراه مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان و معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک در آموزشگاه شهید مجید شهریاری ناحیه یک زنجان برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر خطاب به دانش‌آموزان گفت: در آخرین روزهای سال شمسی و در آستانه شروع سال جدید هستیم و شما دانش‌آموزان باید از گردش ایام، روزها و ماه‌ها درس زندگی بگیرید.

وی افزود: همانطور که سال با فصل زیبا و سرسبز بهار شروع می‌شود و به دنبال آن فصل تابستان و پاییز و زمستان می‌آید، شما نوجوانان الان در فصل بهار عمر و زندگیتان به سر می‌برید، این نعمت جوان بهاری و جنب و جوش و خروش و چالاکی که شما الان دارید یقینا 50 سال دیگر این شور و نشاط و این آمادگی ذهنی و قدرت حافظه امروز را نخواهید داشت پس برای موفقیت در آینده از همین امروز که بهار زندگی‌تان است، شروع کنید.

امام جمعه زنجان گفت : یکی از خطراتی که افراد در سنین شما را تهدید می‌کند جمله «باشد برای بعد» است. کار امروزتان را به فردا نسپارید.

آیت‌الله خاتمی گفت: اسلام اعتقاد ما و ایران کشور ما است، آینده کشور هم با دستان شما رقم خواهد خورد، اگر آینده زیبا و پیشرفته‌ای می‌خواهید از همین امروز برای داشتن ایرانی آباد و مستقل تلاش کنید همانطور که مقام معظم رهبری نیز از شما جوانان 3 چیز می‌خواهد: تحصیل، تهذیب، ورزش.

captcha