کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان امانت‌های مردم هستند
کد خبر: 3597169
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان امانت‌های مردم هستند

گروه اجتماعی: کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان امانت‌های مردم هستند که باید برای آموزش و تربیت این امانت‌های مردم دقت لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، روز گذشته 17 اردیبهشت ماه قربانعلی سعادت استاندار در سی و سومین یادواره نکوداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری و آیین تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته استان ضمن تقدیر از زحمات معلمان و فرهنگیان برای تلاش در تعلیم و تربیت دانش آموزان، گفت: رشد و شکوفایی دانش آموزان و جوانان و صیانت از این امانتهای الهی نه با جهل بلکه با رشد و آگاهی حاصل می شود.
مقام عالی استان همچنین در این مراسم با اشاره به انتخابات پیش رو، ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات اظهار کرد: حضور پرشکوه در انتخابات نباید فراموش شود چرا که حماسه آفرینی دوباره نشانه بلوغ سیاسی است.
وی ادامه داد: مردم ایران به بلوغ سیاسی دست یافته اند و یکبار دیگر با حضور پرشور و گسترده و انتخاب اصلح اتحاد، پشتیبانی و حمایت خود را از نظام و انقلاب به جهانیان نشان خواهند داد.
در ادامه این مراسم با اهدای لوح و تندیس سی و سومین یادواره نکوداشت مقام معلم، از تعدادی از معلمین برگزیده استانی تجلیل شد.
captcha