برنامه‌های قرآنی و فرهنگی ماه رمضان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)
کد خبر: 3605621
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

برنامه‌های قرآنی و فرهنگی ماه رمضان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوهسنگی مشهد در ماه میهمانی خداوند، برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی را برای روزه‌داران در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوهسنگی مشهد در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را اجرا می کند که اقامه نماز جماعت در هر سه نوبت صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء، سخنرانی و تفسیر قرآن کریم بعد از نماز ظهر و عصر از جمله این موارد به شمار می‌رود.
از دیگر برنامه‌های این مسجد می‌توان به برگزاری مسابقات جذاب قرآنی، ورزشی و ...، برنامه‌های متنوعی چون استخر، زمین چمن و تنیس روی میز و ...، برگزاری جلسه احکام، جلسه قرائت و جزءخوانی قرآن کریم، همه روزه ساعت 9:30 صبح ویژه بانوان، برگزاری جلسه قرائت و آموزش قرآن کریم درساعت 21 الی 21:30 هر شب ویژه آقایان، اشاره کرد.
تشکیل جلسات حلقه‌های صالحین با محوریت داستان‌های اخلاقی و قرآنی هر شب ساعت 21:30 الی 22 ویژه آقایان، مراسم مولودی‌خوانی ویژه میلاد امام حسن(ع)، از دیگر برنامه‌های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان کوهسنگی، امیرکبیر، رودکی 10 است.
براساس این گزارش، مراسم احیاء لیالی قدر شامل صد رکعت نماز قضا، سخنرانی، قرآن به‌سرگرفتن و ...، همچنین برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در پایان ماه میهمانی خداوند، به همت امام جماعت، هیئت امنا، کانون و پایگاه بسیج خواهران و برادران در این مسجد از دیگر این برنامه ها به شمار می‌رود.
captcha