حجاب موجب رشد و تعالی جامعه اسلامی می‌شود
کد خبر: 3613131
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
رشیدی:

حجاب موجب رشد و تعالی جامعه اسلامی می‌شود

گروه اجتماعی: روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: هرچه از ارزش‌های اسلامی فاصله بگیریم افکار شیطانی درون ما رسوخ کرده و باعث به انحطاط رفتن جامعه اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حجت‌الله رشیدی، روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: حجاب یک نعمت الهی است که موجب رشد و تعالی جامعه اسلامی می‌شود.
وی افزود: حجابى که اسلام برای آدمی قرار داده بـخاطر حفظ ارزشهاى دینی در جامعه است چرا که هرچه از ارزشهای اسلامی فاصله بگیریم افکار شیطانی درون ما رسوخ کرده و باعث به انحطاط رفتن جامعه اسلامی خواهد شد.
روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان بیان کرد: حجاب از جمله موضوعاتی است که انسان‌ها از آغاز پیدایش با آن به صورت غریزی و فطری ارتباط داشته‌اند و آن را برای سهولت زندگی کردن پذیرفته‌اند.
حجت‌الاسلام رشیدی تأکید کرد: دشمنان سعی دارند با القاء اینکه نظام و حاکمیت، مسئله حجاب را برای اهداف خود ترویج می‌دهند جامعه را به سوی بی بند و باری و لاقیدی به مذهب بکشانند که اولین پایه بی‌اعتنایی به دین و مذهب همین عدم رعایت حجاب و عفاف می‌تواند باشد.
منبع: سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان
captcha