اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شود
کد خبر: 3613706
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: همزمان با هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اختتامیه دومین جشنواره هنری و همایش بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شود.

اسماعیل آجرلو، دبیر دومین جشنواره هنری و همایش بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: پس از پایان مهلت ارسال آثار علمی و هنری و آغاز مراحل کارشناسی و داوری این آثار، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم اختتامیه دومین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی 14 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مراسم میزبان جمعی از مسئولان، اندیشمندان و هنرمندان داخلی و خارجی هستیم و تلاش می‌کنیم که این مراسم اختتامیه و همایش بین‌المللی به شکل مطلوبی از طریق رسانه‌های مختلف از جمله مطبوعات، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های مختلف تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پوشش داده شود.
این مسئول بیان کرد: همچنین علاوه بر معرفی افراد برگزیده در گرایش‌های مختلف جشنواره، از هنرمندان و فعالان علمی و هنری این عرصه نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.
آجرلو گفت: بخش بین‌الملل این جشنواره غیررقابتی بوده و آثار برگزیده در نمایشگاه ویژه‌ای ارائه خواهد شد که این موضوع نشان می‌دهد که حقوق بشر آمریکایی یک موضوع فراگیر جهانی است و ظرفیت هنری بسیار قابل توجهی در کشورهای مختلف برای پوشش این موضوع و روشنگری در این زمینه وجود دارد.
وی در پایان ابرازکرد: استاد جلال مقامی، محمدرضا میری، پژمان ابوالقاسمی، محمدرضا دوست محمدی، بهمن عبدی، عباس ناصری و علیرضا پاکدل داوران دومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی هستند.

captcha