برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی از منظر امام رضا(ع) در مشهد
کد خبر: 3623704
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی از منظر امام رضا(ع) در مشهد

گروه سیاست و اقتصاد: «همایش‌ اقتصاد مقاومتی از منظر امام رضا(ع)» همزمان با دهه کرامت در قالب کارگاه آموزشی در مشهد برگزار می‌شود.

حمیدرضا عطایی، دبیر اجرایی «همایش‌ اقتصاد مقاومتی از منظر امام رضا(ع)»، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، درخصوص این همایش بیان کرد: این همایش فردا، ششم مردادماه از ساعت 9 الی 19 به صورت یک کارگاه یک‌روزه برگزار خواهد شد.
وی در رابطه با هدف از برگزاری این همایش نیز عنوان کرد: همایش اقتصاد مقاومتی از منظر امام رضا(ع) با هدف ایجاد یک شبکه منتهی به راویان و تربیت افراد جدید در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این همایش در رابطه با مقام معنویت و کاربردهای اقتصاد مقاومتی در فضای جامعه صحبت می‌شود، تشریح کرد: افراد فعال در عرصه اقتصاد و افرادی که قبلا در این زمینه فعالیت داشته‌اند در همایش اقتصاد مقاومتی از منظر امام رضا(ع) شرکت خواهند کرد.
عطایی ادامه داد: این همایش برای عموم مردم برگزار می‌شود اما گزینش وابسته به قابلیت‌های هر شخص به صورت تخصصی انجام خواهد شد به همین منظور قبل از شروع همایش از شرکت‌کنندگان آزمون ورودی گرفته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 70 تا 100 شرکت‌کننده آقا در همایش‌ اقتصاد مقاومتی از منظر امام رضا(ع) حضور خواهند یافت، ابراز کرد: در این همایش تقریبا همه شرکت‌کنندگان و دانشجویان ارشد دانشگاه فردوسی به ارائه سخن می‌پردازند که این افراد وظیفه دارند به سؤالات موردنظر دیگر شرکت‌کنندگان پاسخ دهند.
دبیر اجرایی همایش‌ اقتصاد مقاومتی از منظر امام رضا(ع) با بیان اینکه در این کارگاه کلیپ‌های اقتصاد مقاومتی برای شرکت‌کنندگان پخش خواهد شد، ابراز کرد: این همایش رویکرد اقتصاد مقاومتی دارد و می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی را در دوران کنونی نشان دهیم که نیاز است یک تعریف واحد و درست از اقتصاد مقاومتی برای عموم ارائه شود.
وی همچنین اضافه کرد:‌ عبدالمالکی، دکتری اقتصاد و تنهایی، فعال عرصه اقتصاد مقاومتی در همایش بزرگ اقتصاد مقاومتی از منظر امام رضا(ع) سخنرانی خواهند کرد.
یادآور می‌شود، همایش اقتصاد مقاومتی از منظر امام رضا(ع)، جمعه ششم مردادماه از ساعت 9 الی 19 در مسجد صدیقی‌ها، جنب صحن جامع رضوی، برگزار خواهد شد و در پایان این همایش گواهینامه معتبر برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.
captcha