برگزاری دوره‌های تفسیر و حفظ قرآن در مؤسسه هادیان علوی یاسوج
کد خبر: 3624147
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

برگزاری دوره‌های تفسیر و حفظ قرآن در مؤسسه هادیان علوی یاسوج

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی هادیان علوی یاسوج با اشاره به برگزاری دوره‌های تفسیر و حفظ قرآن در این مؤسسه، گفت: در صورت تامین اعتبار دوره‌های آموزشی تربیت معلم و مربی، حفظ، مفاهیم، قرائت، روخوانی و روانخوانی نیز در این مؤسسه برگزار خواهد شد.

زواره عرفانی، مدیر مؤسسه قرآنی هادیان علوی یاسوج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این مؤسسه از سال 85 تحت پوشش ارشاد اسلامی در منزل شخصی در بهترین نقطه یاسوج در حال فعالیت است.
وی با اشاره به نبود اعتبار و هیچ‌گونه حمایت مالی و معنوی، افزود: کلاس‌های تفسیر و حفظ در این مؤسسه برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآنی هادیان علوی یاسوج در ادامه بیان کرد: 2 مربی در مؤسسه بدون حق‌الزحمه کار می‌کنند، ضمن اینکه چند ماهی است یک خیر مبلغ 200 هزار تومان به‌صورت ماهیانه برای مربی حفظ واریز می‌کند.
عرفانی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار دوره‌های آموزشی تربیت معلم و مربی، حفظ، مفاهیم، قرائت قرآن، روخوانی و روانخوانی نیز در این مؤسسه برگزار خواهد شد.
همچنین، رعنا رضایی، مدیر مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) نیز ابراز کرد: این مؤسسه تحت پوشش تبلیغات اسلامی در بخش‌های تفسیر و حفظ در حال فعالیت است.
وی خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، حفظ و قرائت در مؤسسه برگزار می‌شده اما در حال حاضر مؤسسه در حال خاموشی است.
captcha