فعالیت ۸۰۰ روحانی در برگزاری نماز جماعت در زندان‌های کشور
کد خبر: 3631009
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
حجت‌الاسلام ربانی مطرح کرد:

فعالیت ۸۰۰ روحانی در برگزاری نماز جماعت در زندان‌های کشور

گروه فرهنگی: دبیر ستاد اقامه نماز سازمان زندان‌های کشور به فعالیت ۸۰۰ روحانی در برگزاری نماز جماعت در زندان‌های کشور اشاره کرد و افزود: این روحانیان علاوه بر اقامه نماز کلاس‌های احکام عقاید و آموزش دینی را برگزار می‌کنند کمااینکه در بسیاری از زندان‌های کشور نماز جماعت در سه نوبت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین، محمدمحسن ربانی، دبیر ستاد اقامه نماز سازمان زندان‌های کشور سه‌شنبه، 24 مردادماه در حاشیه برگزاری مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن سازمان زندان‌های منطقه ۲ کشور در خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: فعالیت‌های ستاد اقامه نماز سازمان زندان‌های کشور اصلاحی و تربیتی است.
وی با اشاره به این‌که در تمام زندان‌های کشور نماز جماعت برگزار می‌شود، عنوان کرد: در بسیاری از زندان‌های کشور نمازجماعت  به‌صورت سه وقت برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام ربانی به فعالیت ۸۰۰ روحانی در برگزاری نماز جماعت در زندان‌های کشور اشاره کرد و افزود: این روحانیون علاوه بر اقامه نماز کلاس‌های احکام عقاید و آموزشی دینی را برگزار می‌کنند.
دبیر ستاد اقامه نماز سازمان زندان‌های کشور تصریح کرد: مردم استان لرستان مردمی خوش‌دل، خوش اخلاق و با غیرت بوده و هستند.
وی اضافه کرد: بخشی از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز سازمان زندان‌های کشور آموزش نماز برای مددجویان است که به‌صورت مقطعی برگزار می‌شود و مددجویان بعد از طی این دوره گواهی‌نامه آموزش نماز دریافت می‌کنند.
captcha