رسالت پلیس؛ تحقق امنیت پایدار و خدمت به مردم برای رضایت خدا
کد خبر: 3650245
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

رسالت پلیس؛ تحقق امنیت پایدار و خدمت به مردم برای رضایت خدا

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه مأموریت‌های پلیس برای ایجاد امنیت و آسایش در جامعه است، عنوان کرد: پلیس برای حفظ دین و رضایت خدا و جامعه تلاش می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، آیت‌الله محمدرضا ناصری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد در آستانه هفته ناجا در دیدار با سردار ایرج کاکاوند، فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای تحقق امنیت پایدار، گفت: هفته ناجا فرصت بسیار خوبی است تا اقدامات و خدمات پلیس برای مردم تشریح و مردم با این اقدامات بیشتر آشنا شوند.
وی با بیان اینکه مأموریت‌های پلیس برای ایجاد امنیت و آسایش در جامعه است، عنوان کرد: پلیس برای حفظ دین و رضایت خدا و جامعه تلاش می‌کند.
امام جمعه یزد با بیان اینکه کار پلیس متنوع و حساس است، ادامه داد: اگر کار برای رضایت خدا و خدمت به مردم انجام شود هم وجدان انسان راحت‌تر است و هم ارزش کار حفظ خواهد شد. امیدوارم نیت پاک و خدایی پلیس نیز به دیگران سرایت کند تا بسیاری از مشکلات برطرف شود.
همچنین در این جلسه سردار ایرج کاکاوند ضمن قدردانی از حمایت‌های آیت الله ناصری از مجموعه پلیس، اظهار کرد: با زحمات و تلاش شبانه‌روزی پلیس شاهد کاهش چشمگیر جرایم و احساس امنیت مناسبی در استان هستیم.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تدابیر انجام شده در مناسبت‌های سال گذشته و همچنین ایام انتخابات، محرم به ویژه در تاسوعا و عاشورای امسال وضعیت بسیار خوبی را در حوزه انتظامی شاهد بودیم.
فرهاد زمانی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدی
|
United States of America
|
۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۳
0
0
هفته ناجا مبارک
captcha