برگزاری مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش استان قزوین
کد خبر: 3660366
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

برگزاری مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش استان قزوین

کانون خبرنگاران نبأ: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در نظر دارد دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان را در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار کند.

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبا، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در نظر دارد دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان را در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار کند. 
افراد مجاز به شرکت در مسابقه عبارتند از: کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده های ایشان که شامل همسر و فرزندان بالای 15 سال بوده و حداکثر سن ایشان تابع مقررات سرپرستی فرزند است.
بنا بر این گزارش حضور نفرات اول رشته قرائت و حفظ کل کلیه دوره های پیشین در آن رشته ممنوع است و نفرات اول رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء دوره های پیشین تنها اجازه شرکت در رشته های بالاتر حفظ را خواهند داشت. 
این دوره از مسابقات در دو بخش برادران و خواهران برگزار خواهد شد و نفر اول هر رشته به شرط احراز حد نصاب تعیین شده به مرحله کشوری راه می یابند. 
 یادآور می شود، متقاضیان جهت ثبت نام، اطلاعات زیر را بصورت مکتوب به مؤسسه یا اداره کل تبلیغات اسلامی استان واحد دارالقرآن الکریم تحویل دهند.
 همچنین تاریخ پیش بینی شده جهت برگزاری مسابقات مفاهیم 23 آبان و قرائت و حفظ 24 آبان ماه است.
ولی عباسی

captcha