معرفی نفرات برتر دوازدهمين دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش البرز
کد خبر: 3667657
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

معرفی نفرات برتر دوازدهمين دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش البرز

کانون خبرنگاران نبأ: نتایج دوازدهمين دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز اعلام شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حسین فلاح‌نژاد، مدیر امور اجتماعی و فرهنگی اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان البرز در خصوص برگزاری مسابقات قرآنی ویژه جامعه کار و تلاش این استان، اظهار کرد: دوازدهمين دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و نیز همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در تاریخ 30 آبان‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان در محل اين اداره‌كل برگزار شد. 
وی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، مفاهیم، حفظ 10جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مدیر امور اجتماعی و فرهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: در گروه آقایان محمدرضا تقيانی در رشته قرائت تحقیق، اميرمحمد مرادی در رشته قرائت ترتیل، حسن چاقمی در رشته حفظ کل قرآن، مجتبی قدبیگی در رشته حفظ 20 جزء، محمدحسين ميرزايی در رشته حفظ 10 جزء و محمدرضا فرهمند در رشته مفاهیم قرآن به‌عنوان نفرات اول این دوره از مسابقات شناخته شدند.
فلاح‌نژاد ادامه داد: در گروه بانوان نیز مهديه قزلباش در رشته حفظ کل قرآن، فاطمه تركاشوند در رشته حفظ 20 جزء، زهرا برومند در رشته حفظ 10 جزء، سحر سلطانی در رشته قرائت ترتيل و طاهره موحدی در رشته مفاهیم قرآن به‌عنوان نفرات اول برگزیده شدند.
وی یادآور شد: نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به مسابقات قرآن کارگران کشور راه پیدا خواهند کرد که هر ساله با حضور شرکت‌‌کنندگان برتر جامعه کار و تلاش کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.
ابوذر اکبری
captcha