زمان برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور به تعویق افتاد
کد خبر: 3670188
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

زمان برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور به تعویق افتاد

گروه مسابقات: زمان برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور به تعویق افتاد.

زمان برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، زمان برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور که پیش از این قرار بود تا طی روزهای 15 تا 18 آذرماه برگزار شود، به تعویق افتاد.
همچنین، بنا بر اعلام مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور، زمان آغاز برگزاری مسابقات به روز شنبه، 18 آذرماه جاری به میزبانی استان البرز موکول شد که جزئیات آن نیز به زودی اعلام خواهد شد.
همچنین، در این دوره از مسابقات و در مرحله استانی بیش از ۳۰۰۰ نفر از نیروهای قرآنی جامعه کار و تلاش اعم از آقایان و بانوان در رشته‌های حفظ، مفاهیم و قرائت شرکت کردند که برندگان مسابقات استانی از هر استان در قالب تیمی ۱۲ نفره به مرحله کشوری معرفی و حضور خواهند داشت.

داوری مرحله کشوری مسابقات نیز بر عهده سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور داوران ممتاز کشوری و بین‌المللی خواهد بود.
یادآور می‌شود، طی مهر ماه امسال نیز نخستین دوره مسابقات تواشیح جامعه کار و تلاش کشور با همکاری و میزبانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه و با حضور بیست و دو گروه منتخب از سراسر کشور برگزار شد.

captcha