راهپیمایی خودجوش روحانیون و مردم قم بر علیه هنجارشکنان
کد خبر: 3678902
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

راهپیمایی خودجوش روحانیون و مردم قم بر علیه هنجارشکنان

گروه سیاست و اقتصاد: مراسم راهپیمایی عظیم مردم قم و روحانیون قم در اعتراض به قانون‌شکنی و هتک حرمت از سوی این افراد در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، مراسم راهپیمایی عظیم مردمی روحانیون و مردم قم امروز از میدان جانبازان قم آغاز شد.
بر خلاف اطلاع رسانی دیشب و امروز صبح نهادهای مسئول و دولتی در زمینه لغو راهپیمایی طلاب، این مراسم با حضور گسترده اقشار مختلف مردم که بیشتر آنها را روحانیون حوزه علمیه قم تشکیل می دادند از ساعت 9:30 آغاز شد.
پس از تجمع مردم و طلاب در میدان جانبازان، جمعیت پرشور با شعارهایی مثل مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه گر، رانت خوار زالو صفت رسوا باید گردد، مفسد اقتصادی اعدام باید گردد، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، بهانه فتنه اقتصادی، بی اثر است با خیزش جهادی، با مشت محکم می زند این ملت بر دهن دشمن روحانیت و... نسبت به حوادث اخیر و حرمت شکنی نسبت به روحانیت اعتراض کردند.
پس از حرکت تظاهرات کنندگان، مردم با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با شعارهای انقلابی عزم راسخ خود را در حمایت و جان بر کف بودن در مسیر حفظ ارزش های الهی و اسلامی و انقلابی نشان دادند.
گفتنی است در این مراسم حجت‎الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در استان با بیانی قرآنی سخنان خود را آغاز کرد و گفت: در قرآن کریم بیان شده است که مفسدان همیشه اصلاح را بهانه فتنه گری خود قرار می‎دهند.
وی تصریح کرد: عوامل بسیاری پشت پرده حمایت‎های دشمنان از آشوب در ایران است که باید ریشه این مسایل را برکند.

captcha