ضرورت فراگیری شیوه‌های جذب جوانان به مساجد
کد خبر: 3680373
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

ضرورت فراگیری شیوه‌های جذب جوانان به مساجد

گروه فرهنگی: کارشناس برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، با تاکید بر ضرورت فراگیری شیوه‌های جذب جوانان به مساجد، گفت: افزایش برگزاری نماز جماعت و فعال‌سازی مساجد لرستان، اولویت اصلی تبلیغات اسلامی لرستان است.

توحید زارع‌منش، کارشناس برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان از اقامه نماز جماعت و فعال‌سازی مساجد استان خبر داد و گفت: نماز جماعت در سطح مساجد استان لرستان در دو وقت ظهر و عصر و مغرب و عشاء به‌صورت مستمر اقامه می‌شود.
وی افزود: ایجاد محیط شاد و معنوی و آراستگی مساجد است از برنامه‌های این اداره‌کل برای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان و ترغیب این قشر برای شرکت در نماز جماعت است.
زارع‌منش اظهارکرد: اعزام امام جماعت به مساجد استان جهت فعال‌سازی و ایجاد انگیزه و جذب بیشتر گروه‌های هدف از دیگر برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان است که با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.
کارشناس برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، با تاکید بر ضرورت فراگیری شیوه‌های جذب جوانان به مساجد، ادامه داد: باید زمینه حضور فعال جوانان و نوجوانان در مساجد و واگذاری امورات مسجد به این قشر را فراهم کرد.

captcha