نماز جماعت در ادارات اردبیل در اول وقت اقامه می شود
کد خبر: 3685668
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

نماز جماعت در ادارات اردبیل در اول وقت اقامه می شود

گروه اجتماعی: مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: خوشبختانه با پیگیری ها و نظارت ستاد اقامه نماز در تمام ادارات کل استان، نماز جماعت به امامت روحانی در اول وقت فضیلت اقامه می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)،از اردبیل، شکرالله عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل امروز هفتم بهمن ماه در دیدار با قشقاوی دبیر شورای فرهنگی وزارت کشور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد اقامه نماز استان گفت: ستاد اقامه نماز استان توانسته است با همکاری استانداری و مشارکت ادارات کل استان اقدامات خوبی در زمینه ترویج و توسعه ی فرهنگ اقامه نماز در سطح استان انجام دهد.
عبدی افزود: به وسیله ی این همکاری ها و پشتیبانی استانداری، ما توانسته ایم دو اجلاس استانی باشکوه را دو سال پیاپی با موضوعات مختلف در زمینه ترویج نماز در استان برگزار کنیم و امیدورایم امسال نیز در این زمان اندک سال بتوانیم سومین اجلاس استانی را با همکاری همدیگر برگزار بکنیم.
وی به وضعیت نماز جماعت در ادارات کل استان اشاره کرد و افزود : خوشبختانه با پیگیری ها و نظارت ستاد اقامه نماز در تمام ادارات کل استان نماز جماعت به امامت روحانی در اول وقت فضیلت اقامه می شود و تمام ادارات نمازخانه مستقل برای کارکنان خود مهیا کرده اند و جای بسی شکر دارد و این کار با مشارکت و همدلی مسئولین میسر شده است.
مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در پایان این دیدار از انعقاد تفاهم نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز با دستگاه های اجرائی به صورت بومی یادآور شد و گفت : امسال برنامه های ادارات کل بومی سازی شده و به صورت تفاهم نامه با امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین مدیر دستگاه اجرائی و مدیر ستاد اقامه نماز به مدیران کل اعلام شده و جهت اجرائی این برنامه ها به اعتبار لازم نیاز هست.
وی گفت: امیدواریم با مساعدت وزارت کشور و استانداری این اعتبارات برای دستگاه های اجرائی و ستاد اقامه نماز پیش بینی شود تا در اجرای برنامه با مشکل مواجه نشویم.
در ابتدای این دیدار قشقاوی، دبیرشورای فرهنگی وزارت کشور نیز با اشاره به اینکه خدمت به نماز و ترویج آن در جامعه یک نعمت به حساب می آید و اجر دنیوی و اخروی دارد طی صحبت هایی مسائل و مشکلات اقامه نماز در سطح کشور را مطرح کرد و گفت : برای سال 97اعتبارات لازم در زمینه اجرای برنامه ی ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز را پیش بینی خواهیم کرد و وزارت کشور نیز به نوبه ی خود در این زمینه پیشقدم بوده و خواهد بود.

captcha