داشتن پرونده سجام؛ شرط به‌کارگیری روحانیون در ادارات
کد خبر: 3734835
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
غلامی مطرح کرد:

داشتن پرونده سجام؛ شرط به‌کارگیری روحانیون در ادارات

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر رعایت موارد قانونی به‌کارگیری روحانیون در ادارات، اظهارکرد: یکی‌از شرایط اعزام روحانی به ادارات داشتن پرونده سجام در حوزه تبلیغات اسلامی است.

داشتن پرونده سجام؛ شرط به‌کارگیری روحانی در ادارات

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز سه‌شنبه، نهم مرداد در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان که در محل سالن همایش‎های اداره‌کل امو راقتصاد و دارایی لرستان برگزار شد، اظهارکرد: دستورالعمل ابلاغی از مرکز در خصوص اقامه نماز لازم‌الاجراست کمااینکه این دستورالعمل به همه دستگاه‌ها و نهادهای ابلاغ شده است.
وی بهترین ویژگی جامعه اسلامی را اقامه نماز برشمرد و با ذکر این مطلب که دبیران اقامه نماز باید ارزش و جایگاه آن را بدانند، خاطرنشان کرد: براساس مطالبه مقام معظم رهبری، اهمیت کار تکلیف اعتقادی دینی اجرایی و اداری است.
غلامی به ابلاغ دستورالعمل اقامه نماز دستگاه‌ها به استان اشاره و افزود: این دستورالعمل به امضای حجت‌الاسلام قرائتی، مسئول ستاد اقامه نماز کشور، حجت‌الاسلام خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و محمدحسین رضایی نماینده رئیس‌جمهور در حوزه نماز ابلاغ شده است که این امر بیان‌کننده لازم‌الاجرا بودن این دستورالعمل است.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان به مکاتبه با ادارات در خصوص پرداخت هزینه ایاب‌وذهاب روحانیون اشاره و با ذکر این مطلب که برخی ادارات هنوز پاسخ مکاتبه را ندادند، خاطرنشان کرد: برای پیگیری حق‌الزحمه روحانیون ادارات، با دیوان محاسبات استان نیز مکاتباتی صورت گرفته است.
وی ارزیابی و نظارت بر اقامه نماز را وظیفه ستاد اقامه نماز برشمرد و با تاکید بر لزوم رعایت موارد قانونی به‌کارگیری روحانی در سطح ادارات و نهادها، افزود: یکی از شرایط اعزام روحانی به ادارات داشتن پرونده سجام در حوزه تبلیغات اسلامی است.
غلامی با بیان این‌که اگر مدیری می‌خواهد امام جماعت را نپذیرد در قالب یک نامه مکتوب اعلام کند، به واگذاری اعزام روحانی به نهادها و ادارات و شرکت‌های جغرافیای لرستان به تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: اداراتی که می‌خواهند نماز جماعت داشته باشند باید از طریق سازمان تبلیغات اسلامی اقدام کنند.
وی به عدم وجود امام جماعت در برخی ادارات و نهادها اشاره کرد و افزود: در برخی ادارات نیز هم چندین امام جماعت داریم.

انتهای پیام

captcha