برگزاری ۲۵۰۰ جلسه تفسیر قرآن در دانشگاه علوم پزشکی لرستان
کد خبر: 3737424
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

برگزاری ۲۵۰۰ جلسه تفسیر قرآن در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان این‌که در سال گذشته ۲۵۰۰ جلسه تفسیر قرآن در واحد‌های تابعه دانشگاه برگزار شده است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سال گذشته از بین ۸۰ دستگاه اجرایی در استان به‌عنوان برترین دستگاه در اجرای فریضه نماز انتخاب شد.

برگزاری ۲۵۰۰ جلسه تفسیر قرآن در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، دومین جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشكی لرستان جمعه، 19 مردادماه در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این با هدف ارتقا سطح کیفی و کمی برنامه‌های ستاد اقامه نماز دانشگاه برگزار شد.
حجت‌الاسلام هادی گراوند دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزکشی لرستان در این جلسه عنوان كرد: اقامه نماز به‌معنای زنده نگه‌داشتن و عزت بخشیدن به این فریضه مهم در جامعه است.
وی با اشاره به این‌که نماز یكی‌از مؤثرترین عوامل بازدارنده فحشا و منكر است آسیب‌های جامعه به‌طور عمده ناشی از فراموشی نماز دانست و افزود: واژه اقامه 46 بار در قرآن تكرار شده است كه مراد از آن اقامه دائم و همیشگی است.
دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشكی لرستان در راستای ترویج اقامه نماز، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است كه ازجمله آن‌ها می‌توان به احداث مسجد باشكوه غدیر در ستاد دانشگاه اشاره كرد.
وی با ذکر این مطلب که در سال گذشته ۸ هزار نماز جماعت در واحدهای تابعه دانشگاه برپا شده است، اضافه کرد: تقویت ارتباط گیری ائمه جماعات واحدهای تابعه دانشگاه با كاركنان و دانشجویان به منظور ترویج فریضه نماز، افزایش برنامه‌های مذهبی و اجتماعی با حضور ائمه جماعات در واحدهای تابعه، تأكید بر یكسان‌سازی فعالیت‌های اقامه نماز و تشكیل شورای اقامه نماز در تمامی واحدهای تابعه دانشگاه از عمده فعالیت‌های این ستاد طی یکسال گذشته است.
در این جلسه مسئول و معاون دفتر نهاد رهبری دانشگاه، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، مدیر فرهنگی، رئیس مركز تحقیقات رازی و ائمه جماعت مراكز آموزشی درمانی شهید رحیمی و شهدای عشایر خرم‌آباد حضور داشتند.

انتهای پیام

captcha