برگزاری اختتامیه جشنواره «کتابخوانی رضوی» در یزد
کد خبر: 3743530
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

برگزاری اختتامیه جشنواره «کتابخوانی رضوی» در یزد

گروه فرهنگی - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از برگزاری آیین اختتامیه استانی هشتمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» در این استان خبر داد.

آیین اختتامیه استانی جشنواره کتابخوانی رضوی در یزد برگزار می‌شوداز 31 برگزیده این جشنواره در بخش‌های مختلف تقدیر خواهد شد.

رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و دبیر استانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: آیین اختتامیه استانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در یزد برگزار می‌شود.
دوست فاطمی‌ها افزود: در این مراسم که همزمان با ایام دهه باسعادت امامت و ولایت برگزار می‌شود از 31 برگزیده این جشنواره در بخش‌های مختلف تقدیر خواهد شد.
وی با بیان اینکه این مراسم با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و مردم فرهنگ‌ دوست استان برگزار می‌شود گفت: در این مراسم از 11 برگزیده بخش انفرادی، 4 خانواده برتر، 4 مدیر دستگاه برتر مشارکت‌ کننده، 3 دستگاه حامی جشنواره، 3 رسانه برتر در حوزه جشنواره کتابخوانی رضوی و 3 رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان برتر تقدیر به عمل می‌آید.
دوست فاطمی‌ها با اشاره به شرکت 25 هزار و 900 نفر از مردم استان در جشنواره امسال تصریح کرد: از این تعداد 6 هزار و 24 نفر در بخش آنلاین و 19 هزار و 876 نفر نیز در بخش مکتوب حضور داشتند.
دبیر استانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در یزد همچنین با اشاره به اینکه این استان 5 برگزیده کشوری در بخش انفرادی و یک برگزیده ملی نیز در بخش خانوادگی دارد گفت: از برگزیدگان ملی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی روز شنبه 17 شهریورماه در تهران تجلیل خواهد شد.
وی یادآور شد: آیین اختتامیه استانی جشنواره کتابخوانی رضوی در یزد ساعت 20 امشب دوشنبه 12 شهریور در باغ بزرگ دولت‌آباد یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha