برگزاری کارگاه «نماز کلید بهشت» ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزی لرستان
کد خبر: 3743936
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

برگزاری کارگاه «نماز کلید بهشت» ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزی لرستان

گروه فرهنگی ـ کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز لرستان از برگزاری ۲۴ کارگاه آموزشی طرح «نماز کلید بهشت» ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزی در شهرستان‌های خرم‎آباد، دورود، الیگودرز، کوهدشت و الشتر خبرداد.

برگزاری 24 کارگاه آموزشی «نماز کلید بهشت» ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزی لرستان

مازیار لطیفیان، کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز لرستان در گفت‌وگو ایکنا از لرستان، از برگزاری کارگاه‌های آموزشی «نماز کلید بهشت» ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزری استان خبرداد و گفت: این طرح با همکاری ستاد اقامه نماز و معاونت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزی برگزار می‎‏شود.
وی افزود: این طرح تاکنون در خرم‎آباد اجرا شده است که طی آن شش کارگاه آموزشی با حضور 300 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی طی اوایل هفته جاری آموزش دیدند.
لطیفیان ادامه داد: دوشنبه و سه‌شنبه، 12 و 13 شهریور نیز این طرح در قالب سه کارگاه در شهرستان دورود در حال برگزاری است که 150 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی آموزش می‎بینند و در شهرستان الیگودرز نیز طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، 14 و 15 شهریور در قالب پنج کلاس برگزار می‌‏شود که 250 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آن شرکت خواهند داشت.
کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز لرستان از برگزاری طرح «نماز کلید بهشت» طی هفته آینده در روزهای شنبه و یک‎شنبه با حضور 250 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در شهرستان کوهدشت خبرداد و گفت: همچنین ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزی الشتر نیز پنج کلاس برگزار می‏‌شود و در مراحل بعدی نیز این طرح در سایر شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.
لطیفیان همچنین از برگزاری نشست‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و خانواده با موضوع نماز توسط ستاد اقامه نماز استان در طول سال‌جاری خبرداد.

انتهای پیام

captcha