تبیین واقعیت‌های جامعه؛ شاخص‌ترین رسالت نماز جمعه
کد خبر: 3750898
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

تبیین واقعیت‌های جامعه؛ شاخص‌ترین رسالت نماز جمعه

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان سنگر نماز جمعه را عامل مهمی در راستای اعزام، تقویت و پشتیبانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: شاخص‌ترین رسالت نماز جمعه تبیین حقیقت‌ها و واقعیت‌های جامعه است.

تبیین واقعیت‌های جامعه؛ شاخص‌ترین رسالت نماز جمعه

 

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، در جلسه شورای اداری شهرستان چگنی که امروز جمعه، ششم مهر با محوریت معارفه حجت‌الاسلام سوری به‌عنوان امام جمعه جدید این شهرستان برگزار شد، تقویت معنویت و خدمت به مردم را دو وظیفه سنگین مسئولان عامل اصلی تداوم انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: رسالت نماز جمعه معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های جامعه است.
وی روشنگری‌های نمازجمعه را مانع نفوذ دشمن و جنگ روانی دشمن دانست و افزود: تبیین حقیقت‌ها و واقعیت‌های جامعه شاخص‌ترین رسالت نماز جمعه است.
آیت‌الله میرعمادی نماز جمعه را از شعائر اسلام دانست و با ذکر این مطلب که تبیین و تحلیل مسائل سیاسی از دیگر رسالت‌های نماز جمعه است، تصریح کرد: رسالت دیگر نماز جمعه پاسداری از مرزهای فرهنگ عمومی است‌.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان شهید را یک حقیقت و حجت الهی دانست و با ذکر این مطلب که شهدا در اوج معنویت و عرفان هستند، تصریح کرد: شهدا بالاترین منزلت را در نزد خداوند متعال دارند.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که رئیس‌جمهور آمریکا با سیاست‌های یک‌جانبه‌گرابانه، آمریکا را منزوی خواهد کرد، ادامه داد: ترامپ آرزو به دل از کاخ سفید خارج خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که امروز آمریکا تلاش می‌کند مشکلات ایران و کشورهایی که با او درگیر هستند را برجسته جلوه دهد و هم‌چنین درصدد این است که افتخارات و پیشرفت‌های هسته‌ای ما را زیر سؤال ببرد، تصریح کرد: این در حالی‌که است که اخیراً در اجلاس سازمان ملل رئیس‌جمهور آمریکا یک دروغ آشکاری می‌گوید که موجب خنده حضار می‌شود.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که برای جوامع بین‌المللی ننگ است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دروازه‌ای نشان می‌دهد و می‌گوید محل ساخت بمب هسته‌ای ایران است، ادامه داد: این‌ها در حال اتهام زنی هستند و با این کار ضعف خود را به نمایش می‌گذارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان نماز جمعه را یکی‌از مهم‌ترین عوامل حفظ ایمان و روحیه معنوی مردم عنوان کرد و گفت: نماز جمعه سنگر دفاع از دیانت و سیاست است.

انتهای پیام

captcha