عمل به قرآن باید در زندگی ما جاری شود
کد خبر: 3750916
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

عمل به قرآن باید در زندگی ما جاری شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: خواندن و قرائت قرآن اهمیت زیادی دارد و در کنار آن باید تدیر در معانی قرآن و عمل به آن انجام شود به نحوی که عمل به دستورات قرآن در زندگی همه ما جاری شود.

عمل به قرآن باید در زندگی ما جاری شود

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد جمعه شب در مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین های مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم که در محل امامزاده جعفر ع یزد برگزار شد اظهار کرد: عمل به دستورات قرآن باید در زندگی همه ما جاری و ساری باشد.
وی افزود: همه ما اهل فهم و تدبر قرآن هستیم و خواندن و قرائت قرآن ثواب بسیار زیادی دارد که توفیق این عمل صالح نصیب شما فعالان قرآنی شده است و ما باید اهل عمل به آیات قرآن نیز باشیم و در زندگی به دستورات قرآن عمل کنیم.
زارع زاده ادامه داد: تمام زندگی و خلق و رفتار پیامبر اکرم (ص) قرآنی بود و براساس دستورات قرآن حرکت می کردند لذا ما نیز باید در همه امور عمل به دستورات قرآن را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این استان دارای استعدادهای بسیار زیادی در زمینه قرآنی است گفت: افتخار داریم که هرساله در مسابقات قرآن اوقاف میزبان فعالان قرآنی استان یزد هستیم و شهید حاج حسن دانش یکی از استعدادهای این مسابقات بود.
وی ادامه داد: خوشبختانه در استان یزد در همه زمینه های قرآنی شاهد موفقیت های خوبی هستیم و امیدواریم در این زمینه فعالیت های بیشتری انجام شود.
یادآور می شود در پایان این مراسم از برترین های رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل قرآن کریم با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
همچنین اجرای تواشیح، اجرای دکلمه توسط مائده دختر شهید حاج حسن دانش شهید فاجعه منا، پخش کلیپ از فعالیت های اداره کل اوقاف و امورخیریه و اداره قرآنی این نهاد در استان و آشنایی با دانشکده علوم قرآنی میبد از دیگر برنامه های این مراسم یود.

انتهای پیام

captcha