تحت تأثیر القائات دشمن قرار نگیریم
کد خبر: 3751898
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
آیت‌الله میرعمادی:

تحت تأثیر القائات دشمن قرار نگیریم

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان حفظ روحیه انقلابی را وظیفه امروز مسئولان دانست و افزود: مسئولان روحیه انقلابی داشته باشند کمااینکه عافیت‌طلبی و کسالت آفت است این در حالی‌است که وظیفه ما این است که تحت‌تاثیر القائات دشمن قرار نگیریم.

 برحق بودن، رهبری و دستاوردهای انقلاب؛ عوامل دلبستگی مردم به نظام 

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، امروز دوشنبه، نهم مهر در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبری نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی لرستان، که با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه مشکلات فراوانی در کشور وجود دارد اما مردم ما دلبستگی به نظام دارند، اظهارکرد: هیچ روزی بر این انقلاب نگذشت مگر اینکه مردم ما هزینه دادند حال باید دانست علت دلبستگی مردم به انقلاب چیست.
وی با اشاره به این‌که در حالی‌که قیمت‌ها افزایش پیدا کرده و مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند اما هر سال بر دلبستگی مردم به انقلاب افزوده می‌شود، تصریح کرد: اولین دلیل دلبستگی مردم به انقلاب حقانیت انقلاب است چراکه مردم می‌دانند انقلاب به‌حق است و برای این جهت است که ارزش‌ها در جامعه حاکم شود.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که در مقابل ما باطل قرار دارد، تصریح کرد: پاک‌ترین انسان‌ها از انقلاب دفاع می‌کنند و در مقابل دنیاطلبان به انقلاب ضربه می‌زنند؛ یک طرف افرادی هستند که بر عهد و پیمان خود هستند و جبهه حق هر جا باشد حاضر می‌شوند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که هیچ‌کس نمی‌تواند در اهداف انقلاب خدشه وارد کند، باطل بودن مخالفین نظام را از دیگر دلائل دلبستگی مردم به انقلاب دانست و گفت: ایمان مردم به رهبری صادقانه و حکیمانه مقام معظم رهبری موجب دلبستگی مردم به انقلاب اسلامی شده است چراکه مردم به صداقت، صراحت، شجاعت از جان گذشتگی رهبری ایمان دارند لذا وقتی رهبری یک جمله می‌گوید جان ناقابل را تقدیم می‌کنم کسی نبود که اشک از چشمانش جاری نشود.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد ایمان به مقام عرفانی و شخصیت علمی و فقهی رهبری از دلائل دلبستگی مردم به انقلاب ذکر کرد و با بیان اینکه مردم حلال و حرام و فتوا را از رهبری می‌گیرند، خاطرنشان کرد: مردم به ساده‌زیستی و بصیرت رهبری ایمان دارند.

ولایت‌فقیه ذخیره پایان‌ناپذیری برای حل مشکلات
این مفسر قرآن‌کریم با ذکر این مطلب مردم به دلسوزی و خیرخواهی رهبری ایمان دارند و این امر موجب دلبستگی مردم به انقلاب است، ادامه داد: مردم می‌دانند ولایت‌فقیه ذخیره پایان‌ناپذیری برای حل مشکلات است کمااینکه تنها رهبری که کشور را از بحران‌ها عبور دارد مقام معظم رهبری بود.
وی دلیل دیگر دلبستگی مردم به انقلاب را دستاوردها و پیشرفت‌های جامعه که حاصل از خون شهیدان دانست و با ذکر این مطلب که مردم دستاوردهای انقلاب را با خون خود به دست آوردند بر تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و گفت: عزت، کرامت و بزرگی ملت ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است کمااینکه مردم می‌دانند گرسنه‌اند ولی آگاه هستند این در حالی‌است که ملت ایران حکایت پدری است که چیزی ندارد اما به داشته‌هایش افتخار می‌کند.

تحت تاثیر القائات دشمن قرار نگیریم
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که انقلاب اسلامی موجب حاکمیت روحیه خودباوری ملت ایران شد و کشور به دانش هسته‌ای دست پیدا کرد، ادامه داد: این دانش به خون شهدای هسته‌ای آغشته شد‌ این در حالی است که قدرت موشکی ایران دستاورد بزرگ انقلاب است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان حفظ روحیه انقلابی را وظیفه امروز مسئولان دانست و با ذکر این مطلب که مسئولان نباید روحیه خسته و سست داشته باشند، اضافه کرد: مسئولان روحیه انقلابی داشته باشند کمااینکه عافیت‌طلبی و کسالت آفت است این در حالی‌است که وظیفه ما این است که تحت‌تاثیر القائات دشمن قرار نگیریم.

انتهای پیام

captcha