رابطه عمیق و ناگسستنی ملت با امام راحل؛ علت شکست دشمن در هشت سال دفاع مقدس
کد خبر: 3752728
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

رابطه عمیق و ناگسستنی ملت با امام راحل؛ علت شکست دشمن در هشت سال دفاع مقدس

گروه سیاست و اقتصاد - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه رابطه عمیق و ناگسستنی ملت با امام راحل، علت شکست دشمن در هشت سال دفاع مقدس بود، تصریح کرد: وقتی دشمن جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کرد، تمام محاسبات پیروزی را حساب کرده‌بودند ولی رابطه مردم با امام، پاشنه آشیل دشمن و علت شکست آنان شد.

رابطه عمیق و ناگسستنی ملت با امام راحل؛ علت شکست دشمن در هشت سال دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در تجمع ۴۰هزارنفری بسیجیان آذربایجان‌غربی که در محل ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد، بااشاره به اینکه امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم، افزود: در طول این سال‌ها دشمنانی بودند که نمی‌خواستند پرچم اقتدار و عزت ایران برافراشته باشد و همواره در حال ضربه‌زدن به نظام برآمدند.

وی ادامه داد: ما اکنون قدرتمندتر و مقتدرتر از اوایل انقلاب بوده و دشمنان نیز می‌توانند بایک نگاه سطحی این تفاوت را احساس کنند، وقتی دشمن جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کرد، تمام محاسبات پیروزی را حساب کرده‌بودند، اما یک نکته را لحاظ نکرده‌بودند و این رابطه عمیق و ناگستنی ملت با امام راحل بود و همین عامل پاشنه آشیل دشمن و علت شکست آنان شد.

رمضان شریف بابیان اینکه امروز ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و ما تا به‌امروز لحظه‌ای را از دست نداده‌ایم ، خاطرنشان کرد: ما بهترین استفاده را به‌عمل آورده و با سربلندی اعلام می‌کنیم که قادر هستیم تا از عزت ملت و از جغرافیای کشور عزیز خود به بهترین سبک ممکن دفاع بکنیم.

وی باتاکید بر اینکه امروز با صدای بلند اعلام می‌کنیم که اگر کسی قصد اهانت داشته‌باشد، با سیلی محکم جواب خواهد گرفت، یادآور شد: دشمنان تلاش می‌کنند منافقان را دوباره علیه ملت ایران قرار داده و علیه مردم مرزنشین نسخه می‌پیچند و همگان شاهد بودند به محض اینکه اولین تیم تروریستی که قصد ورود داشتند در نخستین مرحله نابود گردیدند و کمتر از یک هفته مقر آنان را نابود کرده و ضربه سنگین را وارد کردیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بااشاره به اینکه دشمنان در مسئله ارتش در اهواز بازی بچه‌گانه‌ای انجام دادند، ادامه داد: ما در این مورد باز هم پاسخ قاطع دادیم و به آمریکاییها می‌گوییم با ریسمان پوسیده منافقان به چاه نروید وگذنه نابود می‌شوید و با سخنان بیهوده‌ای چون تورقوزآباد خوش باشید.

وی اظهار کرد: خطاب به دشمنان ایران می‌گوییم ۲۲ بهمن سال ۹۷ یک روز به‌یادماندنی در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی خواهد شد و پوزه شما به خاک مالیده می‌شود و امکان ندارد نسل ما بگذارد تا خون شهدا به هدر برود و این انقلاب تا تحویل پرچم به حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت و ما پاسداران جان خود را فدای امنیت ملت و کشور می‌کنیم.

رمضان شریف بیان کرد: ما برای امنیت این خاک هزاران شهید دادیم و امروز روز بهره‌برداری و بالندگی ملت و روز حساب پس‌دادن است و همه این طراحی‌ها از طریق استکبار و منافقان بوده و شما نمی‌توانید مقابل جمهوری اسلامی ایران بایستید، چون راه ما راه حق است.

وی بابیان اینکه رهبری مقتدر، فرهنگ غنی و ملت رشید، توطئه‌های دشمنان را ناکام می گذارند، تصریح کرد: ملت ما در طول ۴۰ سال گذشته تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و امروز کشور را به کشوری اقتصادی، پیشرفته و مقتدر تبدیل می کنیم تا این تیر دشمنان نیز به سنگ بخورد، چراکه در مسیر هر مقاومتی یک پیروزی بزرگ نهفته است.

انتهای پیام

captcha