نیروی انتظامی؛ خط مقدم مقابله با توطئه‌های اقتصادی
کد خبر: 3753547
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

نیروی انتظامی؛ خط مقدم مقابله با توطئه‌های اقتصادی

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به دستگیری عامل سکه ثامن در کشور، اظهار کرد: نیروی انتظامی خط مقدم مقابله با توطئه‌های اقتصادی است.

 آیت‌الله میرعمادی:نیروی انتظامی؛ خط مقدم مقابله با توطئه‌های اقتصادی

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، امروز یک‌شنبه، ۱۵ مهر در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی لرستان که در خرم‎آباد برگزار شد، اظهارکرد: دشمن به این تتیجه رسیده است که در همه میدان‌های اجتماعی، سیاسی و نظامی شکست خورده و به این نتیجه رسیده که با جنگ روانی هم نمی‌تواند ایران را شکست دهد.
وی نیروی انتظامی را خط مقدم مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمن دانست و با اشاره به دستگیری عامل سکه ثامن، ادامه داد: نیروی انتظامی در مقابل فشارهای دشمن باید برای برقراری نظم و امنیت ورود پیدا کند.
آیت‌الله میرعمادی با تاکید بر شناسایی عوامل ایجادکننده یاس و ناامیدی در جامعه، اضافه کرد: ما با مردم مقابله نمی‌کنیم بلکه باید با عواملی که باعث یاس می‌شود به مبارزه برخیزیم.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با ذکر این مطلب که نیروی انتظامی با مردم سر و کار دارد و باید بهترین خدمت را به مردم ارائه دهد، تصریح کرد: باید بهترین، راحت‌ترین و با سهولت‌ترین خدمت را به مردم ارائه داده شود.
امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که عده‌ای فقط برای تهمت و افترا خلق شده‌اند و مدام شیطنت می‌کنند، تصریح کرد: حفظ وحدت و انسجام عمومی موجب امیدآفرینی می‌شود و امروز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و انسجام ملی هستیم.
این مفسر قرآن‌کریم با ذکر این مطلب که عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در نابود کردن مواضع تروریست‌ها موجب شادی و امید مردم شد، اظهارکرد: نباید گذاشت امنیت کشور مورد خدشه قرار بگیرد یا دچار تزلزل شود و همواره باید حافظ امنیت مردم بود‌.
وی با اشاره به این‌که امروز همه وظیفه داریم امید در دل مردم ایجاد شود و یاس را از بین برود، اضافه کرد: نیروی انتطامی مظهر قدرت و اقتدار کشور است.

انتهای پیام

captcha