پیشرفت ‌کشور در گرو توجه به تولیدات داخلی/ لزوم ایجاد شغل جدید و درآمد بالا در روستاها
کد خبر: 3753780
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
آیت‌الله میرعمادی اظهار کرد:

پیشرفت ‌کشور در گرو توجه به تولیدات داخلی/ لزوم ایجاد شغل جدید و درآمد بالا در روستاها

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر این‌که روستا رکن اساسی اقتصاد مقاومتی است، گفت: استقلال کشور به تولید داخلی بستگی دارد و در این راستا باید ظرفیت روستاها به کار گرفته شود.

 روستا؛ رکن اصلی اقتصاد مقاومتی

به گزارش ایکنا از لرستان،  آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد‌ یک‎شنبه، 15 مهرماه در مراسم روز روستا در روستای «باغموری» شهرستان ازنا با بیان این‌که امروز به‌عنوان روز ملی روستا و عشایر نامگذاری شده است، گفت: انقلاب ایران برای توجه به محرومان مناطق روستایی و عشایر بوده است.
وی با اشاره به اینکه امام(ره) آینده انقلاب را در توجه به محرومان و نیازمندان می‌دانست، تصریح کرد: اولین فرمان امام راحل توجه به مناطق روستایی و عشایری و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود که این امر نشان می‌دهد امام(ره) آینده انقلاب را در توجه به محرومان و نیازمندان می‌دانست.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که اهمیت روستا و عشایر این بوده که مهم‌ترین پایگاه تولید مواد حیاتی و اقتصادی کشور هستند، گفت: روستا مرکز مهم تولید به شمار می‌آید و روستاها از یک ظرفیت و توانمندی برخوردار هستند که می‌تواند نیازهای اساسی کشور را تأمین کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه متأسفانه در دوره‌ای غفلت از روستاها صورت گرفت و ما شاهد مهاجرت روستاییان به شهر بودیم، افزود: توجه به روستاها سبب شد امروز شاهد مهاجرت معکوس هستیم.
امام جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه استقلال کشور به تولید و اقتصاد داخلی بستگی دارد، گفت: پیشرفت در کشور در گرو توجه به تولیدات داخلی و روستاییان و عشایر است.
این مفسر قرآن‌کریم با ذکر این مطلب که لازم است از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی روستاها در امر تولید استفاده کنیم، گفت: متأسفانه از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی روستا در امر تولید استفاده نکرده‌ایم.
وی با تأکید بر تلاش و کوشش برای ایجاد زمینه اشتغال و درآمدزایی در روستاها گفت: باید شغل جدید ایجاد کرد و درآمد را بالا برد.

انتهای پیام

 

captcha