حقوق بشر شعاری برای از بین بردن ثروت کشورهای خاورمیانه است
کد خبر: 3765170
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

حقوق بشر شعاری برای از بین بردن ثروت کشورهای خاورمیانه است

گروه سیاسی- رئیس دانشکده الهیات دانشگاه سلیمانیه اقلیم کردستان عراق گفت: حقوق بشری که آمریکا ادعای آن را دارد شعاری بیش نیست و همه این شعارها برای از بین بردن ثروت‌ کشورهای نفت خیز خاورمیانه است.

حقوق بشر شعاری برای از بین بردن ثروت کشورهای خاورمیانه است

به گزارش ایکنا از کردستان، شمال عبدالمحمد، رئیس دانشکده الهیات دانشگاه سلیمانیه اقلیم کردستان عراق در همایش حقوق بشر آمریکایی که امروز، 27 آبان ماه در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهارکرد: برگزاری این کنگره در حالی که جنگی نابرابر از طرف آمریکا و هم‌دستانش ملت‌های مسلمان منطقه را در برگرفته کاری بسیار ازشمند است.
وی افزود: حقوق بشری آمریکا ادعا و شعاری بیش نیست و همه این شعارها برای از بین بردن ثروت‌ کشورهای نفت‌خیز خاورمیانه است.
رئیس دانشکده الهیات دانشگاه سلیمانیه عراق با اشاره به اینکه هر کس با این مستکبران همراه نباشد در صدد از بین بردن وی برمی‌آیند، عنوان کرد: آمریکا و هم پیمانانش بیشتر از 100 سال است که این بازی را راه انداخته‌ و ملت‌های اسلامی را محدود کرده‌اند.
وی با بیان اینکه جای بسی تعجب است که این نیرنگ‌ها هنوز برای برخی از کشورهای منطقه آشکار نشده است، عنوان کرد: آمریکا خودش ناقض حقوق بشر است و جنگ و قتل عام مردم بی‌گناه کشورهای افغانستان و عراق، تعرض به مرزهای کشورهای اسلامی، بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی و حلبچه عراق خود گواه بر این مدعاست.
عبدالمحمد در پایان با اعلام اینکه خداوند در آیات قرآن کریم مقام و جایگاه انسان‌ها را تکریم کرده و این بزرگترین نشانه بزرگی و کرامت انسانیت است، یادآور شد: در قوانین اسلامی تمام حقوق بشری رعایت شده است و در این راستا ما باید به سمت آموزه‌های دینی و قرآنی گام برداریم.
انتهای پیام

captcha