اعزام ۱۲ تیم و محموله امدادی هلال‌احمر لرستان به کرمانشاه
کد خبر: 3766970
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

اعزام ۱۲ تیم و محموله امدادی هلال‌احمر لرستان به کرمانشاه

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از اعزام یازده تیم و یک محموله اقلام امدادی جمعیت هلال‌احمر لرستان به کرمانشاه خبرداد.

اعزام 12 تیم و محموله امدادی جمعیت هلال‌احمر لرستان به کرمانشاه

به گزارش ایکنا از لرستان، صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان شامگاه یک‎شنبه، چهارم آذر در جمع خبرنگاران از اعزام یازده تیم و یک محموله اقلام امدادی جمعیت هلال‌احمر لرستان به کرمانشاه خبرداد گفت: در نخستین محموله امدادی شامل سه هزار بطری آب‌معدنی به همراه ۴۰۰ چادر اسکان اضطراری از سوی جمعیت هلال‌احمر لرستان برای زلزله‌زدگان کرمانشاه ارسال شد.
وی بیان کرد: علاوه‌بر اقلام امدادی یازده تیم امدادی شامل تیم‌های آواربرداری و اسکان اضطراری به همراه تیم آنست با تجهیزات کامل جهت کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعزام شدند.
رضایی گفت: تمامی امدادگران، نجات‌گران و شعب جمعیت هلال‌احمر لرستان نیز در آماده‌باش کامل قرار دارند و این جمعیت آمادگی خدمات گسترده‌تر به هم‌وطنان زلزله‌زده را دارد.

یادآور می‏‌شود، به‌دنبال وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی 6.4 ریشتر که شامگاه یک‎شنبه، چهارم آذر در کرمانشاه به‌وقوع پیوست چندین شهر لرستان نیز لرزید.این زمین لرزه در شهرهای کوهدشت، رومشکان، پلدختر، نورآباد و خرم‎آباد نیز احساس شده است.

انتهای پیام

captcha