مبلغان «بصیرت و برکت» را به مناطق محروم دلوار می‌برند/ طرح چهل چراغ در مساجد بوشهر
کد خبر: 3773740
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

مبلغان «بصیرت و برکت» را به مناطق محروم دلوار می‌برند/ طرح چهل چراغ در مساجد بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با گرامیداشت حماسه 9 دی، کاروان مبلغان «بصیرت و برکت» به‌ منظور دیدار با خانواده شهدا، سایر چهره‌های انقلابی و سرکشی از خانواده‌های مستضعف به مناطق محروم 7 روستای بندر دلوار اعزام می‌شوند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ دومین نشست برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی، عصر دیروز، 27 آذر، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان ادارات و دستگاه‌های فرهنگی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

اعزام کاروان «بصیرت و برکت» به مناطق محروم 7 روستا

حجت‌الاسلام علی زاهددوست، مدیر عامل بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) و امام جمعه بندر دلوار شهرستان تنگستان، در این جلسه از برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی در هفته «بصیرت و برکت» با محوریت مبلغان دینی در این بندر خبر داد و اظهار کرد: کاروان «بصیرت و برکت» به منظور دیدار با خانواده شهدا، سایر چهره‌های انقلابی و سرکشی از خانواده‌های مستضعف مناطق محروم 7 روستای این بندر انجام خواهد شد.

تجدید بیعت 15 هزار نفری دلیران تنگستان با مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام زاهددوست در ادامه از تجدید میثاق و بیعت مردم حماسه‌پرور بندر دلوار و دلیران تنگستان با مقام معظم رهبری در شهر بوشهر خبر داد و افزود: 15 هزار نفر از مردم خطه دلاورپرور تنگستان به مناسبت 13 دی، سالروز سفر مقام معظم رهبری به بندر دلوار، با آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در محل مصلای جمعه مرکز استان دیدار و تجدید بیعت خواهند کرد.

مدیران خط مقدم برنامه‌ها و جلسات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشند

امام جمعه بندر دلوار با تأکید بر اینکه مهمترين ظرفيت تشکل‌های مردمی و سازمان‌ها، نيرو و منابع انسانی کار آمد است، بیان کرد: در جلسات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مدیران ادارات و دستگاه‌های فرهنگی خط مقدم تصمیم‌گیری‌ها و در صف اول اجرای برنامه‌ها در این حماسه جاودان باشند.

وی اسلام متكی بر ولايت را پاسخگوی همه نيازهای فردی و اجتماعی بشر دانست و افزود: قرآن مهم‏ترين هديه خداوند به بشريت است، همان طور که صدور انقلاب از محكمات تفكر امام خمينی(ره) بود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) استان بوشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی پايدارترين انقلاب بعد از حماسه حسينی است و این انقلاب مردم‌محور، روحانی‌مدار و ولایتمدار ظرفيت عظيمی برای انجام كارهای فرهنگی دارد و موفقيت‌های پی‌د‌ر‌پی مرهون خودباوری مردم و دولت مردمی در زیر سایه مقام معظم رهبری است.

طرح پیوند چهل چراغ در مساجد محوری اجرا می‌شود

مهدی رومزی، دبیر کمیته مساجد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مسئول روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، اعلام کرد: طرح «چهل مسجد - چهل چراغ» از تاریخ 9 دی لغایت 22 بهمن سال جاری با هدف اجرای طرح چهل پیوند و با امضای میثاق‌نامه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری رسانه‌ها، سازمان‌ها و ادارات کل استان بوشهر اجرا می‌شود.

نصرالله شفیعی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، در پایان این نشست تأکید کرد: ادارات و دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های خود را که قابلیت اجرا دارد به دبیرخانه این شورا برای انعکاس ارسال کنند.

حامد فکوری

انتهای پیام

captcha